AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Jeg er avhengig. Men jeg vet at det ikke er bra med for mye koffein, men er det skadelig for kroppen? Jeg vet bare at det blir vanskeligere å sove, og tenna blir gulere. Ellers spiser jeg normalt, og trener to ganger i uken. Er det egentlig noe jeg MÅ slutte med? Anonymous poster hash: fc48d...3a3
bambis Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Jeg drikker også masse te, og det kommer jeg til å fortsette med! Jeg velger å drikke te i stedet for å spise godteri osv, og da er jeg helt overbevist om at det er sunnere å drikke te Og det er vel bedre å drikke te enn kaffe tror jeg. Du må vel ikke slutte, men hvis det bekymrer deg, kanskje du kan trappe ned litt?
Minya Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Med tanke på koffeinnivået, er det mye mindre koffein i en kopp te enn i en kopp kaffe. Ti kopper om dagen er kanskje litt mye, men så lenge du ikke drikker te to timer før du legger deg og pusser tennene to ganger om dagen, vil du hverken ha problemer med å sove eller få gulere tenner.
sebra Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Det finnes te uten koffein du kan prøve hvis du sliter med å sove
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå