Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grusomt, men egentlig ikke verre enn mye av den andre forferdelige skomoten som er i år. Utrolig hva folk viser seg offentlig i bare fordi noen klistrer på et fancy merke og kaller det mote. :roll:

Gjest Myumi
Skrevet

Kunne de ikke funnet en modell med pene føtter/legger og i det minste gitt henne en skikkelig pedikyr :o

Skrevet
Kunne de ikke funnet en modell med pene føtter/legger og i det minste gitt henne en skikkelig pedikyr :o

:o :Nikke:

Gjest Phair
Skrevet

Ting blir ikke nødvendigvis pent selv om det er mote. Jeg blir nesten forbanna. Hvem vil gå i disse redselsfulle skoene? Fashionvictims?

Skrevet

Blir du sinna?? :oops:

Jeg synes helt ærlig at de var tøffe! Endelig blir det mote med litt utfrika klær. Synes moten har vært ganske enspora de siste ti...(tusen) åra.... :roll:

Gjest Phair
Skrevet
Blir du sinna?? :oops:

Jeg synes helt ærlig at de var tøffe! Endelig blir det mote med litt utfrika klær. Synes moten har vært ganske enspora de siste ti...(tusen) åra.... :roll:

Jeg blir ikke sinna på de som går med de, jeg blir sinna at noen kan få seg til å "bestemme" at dette er pent.

Skrevet

Var de så ille da?

Kommer vel helt ann på hva du har til, og hva slags stil du har generelt. Har sett mye som ser verre ut i skobutikkene denne sesongen.

Gjest Phair
Skrevet

Joda, det er mye stygt nå. Men joggesko og pumps blir ikke fint selv om det blir gjort med en ny vri.

Skrevet

Lurer på hva du ville si om mitt nyeste innkjøp på skofronten....rosa og hvite jogge/balettsko.... :hoho:

Gjest Cuddly
Skrevet

Mye rart der ja, men et par søte også!

Men fy f... for noen stygge bein!!!

Si meg, var det de peneste føttene de kunne oppdrive - blæh :o

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg satt også å kikka på denne sko repotasjen i VG for noen dager siden. Det jeg synes var verst, var ikke skoa, men BEINA! De ser ubarberte ut. For ikke å snakke om ustelte tær på de bildene hvor det var åpne sko. GRUSOMT!! :kvalm:

Skrevet

Synes de første skoa var litt tøffe jeg, bortsett fra at jeg trodde det var mannebein som var oppi dem...

De andre skoa, ble litt vel mye dill-dall..

Gjest Jamila
Skrevet

Fullstendig enig. Sendte journalisten en mail og påpekte nettopp dette samme dag som bildene kom ut, men har fremdeles ikke hørt noe... disse bildene er en skam for årets skomote.

Skrevet
Jeg satt også å kikka på denne sko repotasjen i VG for noen dager siden. Det jeg synes var verst' date=' var ikke skoa, men BEINA! De ser ubarberte ut. For ikke å snakke om ustelte tær på de bildene hvor det var åpne sko. GRUSOMT!! :kvalm:[/quote']

:enig_animasjon:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...