Gjest Phair Skrevet 11. mai 2004 #1 Skrevet 11. mai 2004 http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_...id=2111&plass=9 Jeg har ikke ord.
Arkana Skrevet 11. mai 2004 #3 Skrevet 11. mai 2004 Grusomt, men egentlig ikke verre enn mye av den andre forferdelige skomoten som er i år. Utrolig hva folk viser seg offentlig i bare fordi noen klistrer på et fancy merke og kaller det mote.
Gjest Myumi Skrevet 11. mai 2004 #4 Skrevet 11. mai 2004 Kunne de ikke funnet en modell med pene føtter/legger og i det minste gitt henne en skikkelig pedikyr :o
Midnattsol Skrevet 11. mai 2004 #5 Skrevet 11. mai 2004 Kunne de ikke funnet en modell med pene føtter/legger og i det minste gitt henne en skikkelig pedikyr :o :o
Gjest Phair Skrevet 11. mai 2004 #7 Skrevet 11. mai 2004 Ting blir ikke nødvendigvis pent selv om det er mote. Jeg blir nesten forbanna. Hvem vil gå i disse redselsfulle skoene? Fashionvictims?
~*Unni*~ Skrevet 11. mai 2004 #8 Skrevet 11. mai 2004 Blir du sinna?? :oops: Jeg synes helt ærlig at de var tøffe! Endelig blir det mote med litt utfrika klær. Synes moten har vært ganske enspora de siste ti...(tusen) åra....
Gjest Phair Skrevet 11. mai 2004 #9 Skrevet 11. mai 2004 Blir du sinna?? :oops: Jeg synes helt ærlig at de var tøffe! Endelig blir det mote med litt utfrika klær. Synes moten har vært ganske enspora de siste ti...(tusen) åra.... Jeg blir ikke sinna på de som går med de, jeg blir sinna at noen kan få seg til å "bestemme" at dette er pent.
~umulia~ Skrevet 11. mai 2004 #10 Skrevet 11. mai 2004 Var de så ille da? Kommer vel helt ann på hva du har til, og hva slags stil du har generelt. Har sett mye som ser verre ut i skobutikkene denne sesongen.
Gjest Phair Skrevet 11. mai 2004 #12 Skrevet 11. mai 2004 Joda, det er mye stygt nå. Men joggesko og pumps blir ikke fint selv om det blir gjort med en ny vri.
~*Unni*~ Skrevet 11. mai 2004 #13 Skrevet 11. mai 2004 Lurer på hva du ville si om mitt nyeste innkjøp på skofronten....rosa og hvite jogge/balettsko....
Gjest Cuddly Skrevet 11. mai 2004 #14 Skrevet 11. mai 2004 Mye rart der ja, men et par søte også! Men fy f... for noen stygge bein!!! Si meg, var det de peneste føttene de kunne oppdrive - blæh :o
~*Unni*~ Skrevet 11. mai 2004 #15 Skrevet 11. mai 2004 Men hva ynes du om disse da? http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_...d=2111&plass=12 Ok, jeg skal være enig i at leggen hennes var ikke den vakreste i verden men det er alt hun har. Men skoa var LEKKRE!!! :o
Gjest Phair Skrevet 11. mai 2004 #16 Skrevet 11. mai 2004 Men hva ynes du om disse da? http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_...d=2111&plass=12 Ok, jeg skal være enig i at leggen hennes var ikke den vakreste i verden men det er alt hun har. Men skoa var LEKKRE!!! :o De var veldig fine. Superfeminine og elegante.
Gjest Xavia Skrevet 11. mai 2004 #17 Skrevet 11. mai 2004 Jeg satt også å kikka på denne sko repotasjen i VG for noen dager siden. Det jeg synes var verst, var ikke skoa, men BEINA! De ser ubarberte ut. For ikke å snakke om ustelte tær på de bildene hvor det var åpne sko. GRUSOMT!!
Barbie Skrevet 11. mai 2004 #18 Skrevet 11. mai 2004 Synes de første skoa var litt tøffe jeg, bortsett fra at jeg trodde det var mannebein som var oppi dem... De andre skoa, ble litt vel mye dill-dall..
Gjest Jamila Skrevet 11. mai 2004 #19 Skrevet 11. mai 2004 Kunne de ikke funnet en modell med pene føtter/legger og i det minste gitt henne en skikkelig pedikyr :o Fullstendig enig. Sendte journalisten en mail og påpekte nettopp dette samme dag som bildene kom ut, men har fremdeles ikke hørt noe... disse bildene er en skam for årets skomote.
birgitte242 Skrevet 11. mai 2004 #20 Skrevet 11. mai 2004 Jeg satt også å kikka på denne sko repotasjen i VG for noen dager siden. Det jeg synes var verst' date=' var ikke skoa, men BEINA! De ser ubarberte ut. For ikke å snakke om ustelte tær på de bildene hvor det var åpne sko. GRUSOMT!! [/quote'] :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå