Gå til innhold

Kan det ha vært noe annet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var med en jeg kjenner til noen. Der satt folk og røyket av vannpipe, de sa det var vanlig tobakk. Men etterhvert følte jeg meg rar i hode. Når jeg skulle gå hjem var jeg litt småsvimmel og det virket som alt gikk så sakte.. Skulle gå over veien, følte bilen aldri kom nærmere.. Kanskje jeg bare var sliten, vet ikke :vetikke:

Anonymous poster hash: 051f9...4d8
Videoannonse
Annonse
Gjest ms_kwang
Skrevet

Det kan jo ha vært noe annet, men eneste måten å være sikker på er å ta en såkalt dopingstest..men om det var hasj så er det nok ute av blodet /urinen etter så og så mange timer, så er nok ikke vits i å sjekke, men du blir nok heller ikke avhengi av passiv hasjrøyking heller, så er nok ingen fare :)

Kan være du bare var sliten :)

Skrevet

Det kan jo ha vært noe annet, men eneste måten å være sikker på er å ta en såkalt dopingstest..men om det var hasj så er det nok ute av blodet /urinen etter så og så mange timer, så er nok ikke vits i å sjekke, men du blir nok heller ikke avhengi av passiv hasjrøyking heller, så er nok ingen fare :)

Kan være du bare var sliten :)

Okei. Bare lurte på hva det kunne være :)

Anonymous poster hash: 051f9...4d8

Skrevet

Kan godt være at du bare hadde spist "for lite" den dagen og fikk deg et nikotinsjokk fra passiv røyking. Slik gikk det med meg første gang jeg var på restaurant i Qatar; ventet på mat og tre nabobord røykte vannpipe. Jeg hadde ikke spist særlig før og jeg er ikke en røyker/snuser, så da ble jeg svimmel og småkvalm til jeg fikk i meg mer mat og de forsvant :sjenert:

Anonymous poster hash: 5a934...487

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...