AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Er det noen som har vært der? Jeg kunne tenke meg å besøke Praha. Er det billig der? Finnes det andre steder i det landet jeg burde se? Anonymous poster hash: 964c9...a22
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor har du opprettet 2 like tråder med feil stavemåte. Går det ikke an å google stavemåten hvis man er usikker?? 7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Det er mange kjekke mennesker i Kjekkia. Bare husk å ta med sjekk sånn at du kan betale for deg i Sjekkia. Anonymous poster hash: bbb44...4cf 17
Tante Bjarne Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Dere er så kjekklete altså,,,,, Sjekker dere aldri opp kjekke menn i Tsjekkia eller? 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Det heter Tsjekkia. Er billig der ja, spesielt om man holder seg unna turistfellene.
theastyles Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Billig og godt å spise der, shoppingen ligger ganske tett opp mot prisene her, i alle fall i de større internasjonale kjedene. Men litt billigere er det jo da..
Kjetil E Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Det heter Tsjekkia. Er billig der ja, spesielt om man holder seg unna turistfellene. Bare få pirke litt, formelt heter landet Den Tsjekkiske republikk. Ja vanlig å kalle det Tsjekkia men landets navn er faktisk Den Tsjekkiske republikk. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Bare få pirke litt, formelt heter landet Den Tsjekkiske republikk. Ja vanlig å kalle det Tsjekkia men landets navn er faktisk Den Tsjekkiske republikk.
Sofie1 Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Kjekkia... Praha er en nydelig by og kan virkelig anbefales! Vil du spise en deilig middag så dra på restauranten som ligger oppe i Petrinåsen, rett ved siden av kabelbanen som går opp på åsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå