Gå til innhold

Kjekkia...........

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært der? Jeg kunne tenke meg å besøke Praha. Er det billig der? Finnes det andre steder i det landet jeg burde se?

Anonymous poster hash: 964c9...a22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du opprettet 2 like tråder med feil stavemåte. Går det ikke an å google stavemåten hvis man er usikker??

• Liker 7
Skrevet

Det er mange kjekke mennesker i Kjekkia. Bare husk å ta med sjekk sånn at du kan betale for deg i Sjekkia.

Anonymous poster hash: bbb44...4cf
  • Liker 17
Skrevet

Dere er så kjekklete altså,,,,,

Sjekker dere aldri opp kjekke menn i Tsjekkia eller?

• Liker 2
Skrevet

Det heter Tsjekkia. Er billig der ja, spesielt om man holder seg unna turistfellene.

Skrevet

Billig og godt å spise der, shoppingen ligger ganske tett opp mot prisene her, i alle fall i de større internasjonale kjedene. Men litt billigere er det jo da..

Skrevet

Det heter Tsjekkia. Er billig der ja, spesielt om man holder seg unna turistfellene.

Bare få pirke litt, formelt heter landet Den Tsjekkiske republikk. Ja vanlig å kalle det Tsjekkia men landets navn er faktisk Den Tsjekkiske republikk.

• Liker 1
Skrevet

Bare få pirke litt, formelt heter landet Den Tsjekkiske republikk. Ja vanlig å kalle det Tsjekkia men landets navn er faktisk Den Tsjekkiske republikk.

:)

Skrevet

Kjekkia... :fnise:

Praha er en nydelig by og kan virkelig anbefales! Vil du spise en deilig middag så dra på restauranten som ligger oppe i Petrinåsen, rett ved siden av kabelbanen som går opp på åsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...