Gå til innhold

Hvordan er Puma-sko i størrelsen?


FantasDick

Anbefalte innlegg

Skal bestille et par fôrede sneakers fra Puma, men vet ikke hvilken størrelse jeg skal ta. Noen som vet om de er små/store i størrelsen?

Bruker stort sett alltid 36 i pumps, sjeldent 35/37, men det skjer. Bruker 36 2/3 i Adidas. Bruker 36 og 37 omtrent like mye i normale sko.

Skoene finnes ikke i halvstørrelser, kun 36 eller 37. Help? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter min erfaring (som begynner å bli betydelig, jeg har vært Puma-junkie siden 90-tallet) pleier Puma-sko å være litt små i størrelsene ifht andre merker, men det kan også være fordi jeg har litt rart formede føtter :P Mine er ganske brede over tåfestene, med høy vrist, så for noen med normalt smale føtter og lav vrist tror jeg skoene nok er ganske vanlige størrelsesmessig. Imidlertid har jeg erfart at alle Puma-sko stort sett er like i størrelsen ifht til hverandre, så om du har en sportsbutikk i nærheten kan du evt stikke innom der og bare prøve et tilfeldig Puma-par og se om 36 eller 37 er mest passe - det burde gi en god pekepinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :)

Har dessverre ingen som selger Puma her i området, så får ikke testet.. Tror kanskje jeg går for 37 om de er litt små - det er jo vintersko, så har vel ikke noe å si om det er plass til et par tykkere sokker nedi der. Jeg har relativt smale føtter, men høy vrist (tror jeg). Får bytte de til 36 om de er veldig store, selv om jeg helst vil bruke de med engang! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...