Gå til innhold

Litt passiv eller dominant jente?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva syns DU er mest turn-on?

Anonymous poster hash: c3db8...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt dominante damer.

Skrevet

Dominant uten tvil! Passive damer er :veslejenta:

Anonymous poster hash: cf4dc...23b

Skrevet

Dominant. Jeg vil heller slåss om makten enn å rope ordrer til en partner som har lagt seg ned for å spille død. :ler2:

• Liker 1
Skrevet

Ingen som liker passive jenter?

• Liker 1
Skrevet

Passiv er bare kjedelig. Men motstykket til passiv er jo ikke dominant? Er TS sikker på hva hun spør om?

Skrevet

Det er vel aldri sexy å være passiv? Det som derimot kan være sexy er den "du kan gjøre hva du vil med meg"-attituden! :biggrin:

På generell basis foretrekker jeg nok de som er litt dominante, som lugger og biter og slår og kommanderer, men det er uavhengig av kjønn altså ;)

Gjest avocadoen
Skrevet

Det er vel aldri sexy å være passiv? Det som derimot kan være sexy er den "du kan gjøre hva du vil med meg"-attituden! :biggrin:

På generell basis foretrekker jeg nok de som er litt dominante, som lugger og biter og slår og kommanderer, men det er uavhengig av kjønn altså ;)

Kan være jeg tar helt feil her, men er ikke det å være passiv da? :) Jeg vet ikke, men jeg trodde det :klo:

Skrevet

Kan være jeg tar helt feil her, men er ikke det å være passiv da? :) Jeg vet ikke, men jeg trodde det :klo:

"Passiv" tolker jeg som litt likegyldig, en som ikke tar initiativ eller egentlig gjør noe. En som har "gjør hva du vil"-attituden er gjerne pågående og tar initiativ, men signaliserer at han/hun vil vite hva DU vil gjøre, og ikke minst gjøre det/være mottaker. Så ja, jeg mener det er forskjell :) definisjonen av "passiv" i ordboka er "en som ikke deltar", og det syns i hvert fall ikke jeg er noe kult i senga :P

Skrevet (endret)

Det heter vel submissiv! :) Er du passiv så ligger du bare der og stirrer i taket..

Hos oss er kjæresten submissiv og jeg er dominant, og det trives vi begge meget godt med :fnise:

Endret av El Duderino
  • Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

"Passiv" tolker jeg som litt likegyldig, en som ikke tar initiativ eller egentlig gjør noe. En som har "gjør hva du vil"-attituden er gjerne pågående og tar initiativ, men signaliserer at han/hun vil vite hva DU vil gjøre, og ikke minst gjøre det/være mottaker. Så ja, jeg mener det er forskjell :) definisjonen av "passiv" i ordboka er "en som ikke deltar", og det syns i hvert fall ikke jeg er noe kult i senga :P

Okei, ja, jeg skjønner :) Jeg vet ikke, men kanskje TS heller mente submissive? For da er man jo sånn at man vil bli "hersa" litt med i senga.

For min del så er jeg litt begge deler, men liker egentlig kanskje best å bli herset litt med, samtidig som vi ofte er "likestilt" om det blir riktig å si (altså at ingen av oss er dominant/submissive) og at vi finner rytmen sammen osv. Han liker dog at jeg skal ligge der å late som jeg er "potetsekk" når vi gjør misjonæren, fordi han mener at det ødelegger rytmen at jeg rører på meg :sjenert:

Skrevet

Passiv er ikke motstykket til dominant. Jeg er mest submissiv, men er så langt fra passiv.

Anonymous poster hash: 3bcfd...9c8
  • Liker 2
Skrevet

Som den maktsyke tullingen jeg er går det aldri bra dersom jeg får bestemme. Dessuten må partneren være stødig og helst en smule selvgod, ellers kommer jeg til å kjøre over selvbildet deres med bulldoser. Så, dominant.

Skrevet

Mener du virkelig passiv her TS? I så fall spørs det på graden av dominant. Heller ei som bare ligger der enn ei som tar fram pisken.

Men heller ei som liker å være på topp og med meg i håndjern igjen.

Mente du egentlig submissiv, så er det heller å foretrekke for meg.

Skrevet

Som den maktsyke tullingen jeg er går det aldri bra dersom jeg får bestemme. Dessuten må partneren være stødig og helst en smule selvgod, ellers kommer jeg til å kjøre over selvbildet deres med bulldoser. Så, dominant.

Du kan ikke være maktsyk hvis du liker at partneren bestemmer :klo:

Skrevet

Tror du må lese det om igjen. Det gir mening.

Skrevet

Hva kan jeg si, jeg er enestående.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg liker villkatter og kåtmus.

Trøtte og slappe høns er ikke noe gøy.

:)

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg foretrekker en switch, altså begge deler :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...