AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Jeg og mannen har lenge snakket om å ha trekant. Hvordan vi skal gjøre det og om det er gutt eller jente vi skal ha med.. Men nå føler jeg meg "plutselig" ikke klar lengre pga ekstra kiloene jeg har fått (Det ødelegger selvtiliten min).. Men når mannen skulle på jobb så hadde han glemt å logge av facebooken sin, så jeg så dette når jeg kom hjem. Der han han snakket med ei jente om trekant og hun var helt med på dette..Også har de avtalt at mannen skal late som han vil legge seg tidligere (Vi legge oss alltid samtidig.) og når vi har slokket lyset, o.l. Så skal hun komme inn. Poenget mitt er at jeg er redd for at han blir sint hvis jeg sier at jeg har sett dette og ikke vil enda pga kiloene. For han så er jo ikke dette noe å bry seg om, men uten selvtilit vil jeg ikke dette! Jeg vet jo at jeg bare må si dette, ellers så har jeg jo plutselig ei jente i senga og ikke blir det noe morro for hun heller.... Men hvordan si det? Anonymous poster hash: b0fda...be1
Frisørdama Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Hadde jeg vært deg hadde jeg nevnt det litt sånn ut av det blå hvis ikke du vil si at du har sett dette. "kjære, du vet dette trekant opplegget vi har snakket om, jeg føler at jeg vil vente litt" 2
Mike Waters Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Spørsmålet er vel om dere har snakket om dette litt løst eller om dere faktisk er ute og søker aktivt. Kan være greit å avklare det så slipper dere slike ubehageligheter. Om dere er ute og søker aktivt må dere bli enig om hvordan dere skal gå fram, og holde dere til det. Om en av dere plutselig ikke vil lengre grunnet forskjellige ting så må dere kommunisere dette, sette på bremsene og finne en ny "strategi". Det er faktisk ikke værre.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Du må si det nøyaktig slik. Det er greit nok at han, og helt sikkert hun ikke tenker det samme som deg - men din manglende selvtillit vil jo skinne gjennom ganske klart før du har gått noen runder på det og klart å komme over noen barrierer. Du kan jo også vurdere å gjøre noe med livsstilen din om det er dette som gjør at du har det du aller "ekstra kilo"(jeg aner jo ikke om du er realistisk eller har ekstremt strenge krav til deg selv og kropp) og dertil dårlig selvtillit. Det er noe med at man føler seg bedre når man er aktiv og spiser normalt sunt, noe du for alt jeg vet allerede gjør. I så tilfelle må du jo jobbe med tankene dine. Nå sier jeg ikke at du må slanke deg, men jeg bare sier at dersom dårlig selvtillit kommer av livsstil og litt smådårlige valg i hverdagen så må man nødvendigvis endre på mer enn bare tanker - og det er helt uavhengig av trekanter og sex. Anonymous poster hash: 9b0f9...e52
Gjest Lille-pus Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 ..... Poenget mitt er at jeg er redd for at han blir sint hvis jeg sier at jeg har sett dette og ikke vil enda pga kiloene. For han så er jo ikke dette noe å bry seg om, men uten selvtilit vil jeg ikke dette! Jeg vet jo at jeg bare må si dette, ellers så har jeg jo plutselig ei jente i senga og ikke blir det noe morro for hun heller.... Men hvordan si det? Anonymous poster hash: b0fda...be1 Hvem av dere var det som ville sa du? Dere må jo snakke sammen. En trekant hvor bare den ene egentlig vil er dømt til å bli verdens kleineste forestilling. Slikt jeg forstår tillits- , kommunikasjons- og åpenhetsforholdet dere imellom nå så er det bare å rykke tilbake til start på spillebrettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå