Gå til innhold

ubehag i skjeden. ..hjelp..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et irreterende ubehag i skjeden. Vanskelig å forklare, men skal prøve. En ekkel følelse, som jeg har noe der inne som vil ut..det svir ikke mer ubehagelig dus smerte.klarer ikke helt å lokalisere smerten...følelsen minner meg kanskje, som om jeg skulle hatt masse sex på kort tid.men det har jeg ikke..var hos gynekolog for to mnd siden , ikke noe galt da.. kan det være muskulært? Noen som kan hjelpe meg med dette? Blir litt urolig..har nettopp hatt eggløsning, hbis det kan ha noe å di..? Håper på svar :-)

Anonymous poster hash: 00821...e23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm det trenger ikke være noe farlig, men det kan jo være greit å sjekke deg en gang til hos gynekolog. Sikker på at du ikke har glemt igjen en tampong som ligger helt oppe ved livmorhalsen eller noe?

Skrevet

Sopp eller begynnende uvi utifra beskrivelsen av hvordan det føles.

Gjest avocadoen
Skrevet

jeg tenker sopp, men ville gått til lege og sendt prøve til dyrking :)

Skrevet

Ts her:-) har hatt dette i et par dager, ble litt være etter at jeg hadde samleie tidligere..kan dette altså være sopp?? Har ikke klupete utflod.

Skrevet

Hmm det trenger ikke være noe farlig, men det kan jo være greit å sjekke deg en gang til hos gynekolog. Sikker på at du ikke har glemt igjen en tampong som ligger helt oppe ved livmorhalsen eller noe?

hei;-) har ikke glemt tampong, men føles som det ;-)

Skrevet

Ts her:-) har hatt dette i et par dager, ble litt være etter at jeg hadde samleie tidligere..kan dette altså være sopp?? Har ikke klupete utflod.Anonymous poster hash: 00821...e23

Kan være sopp selv om du ikke har klumpete utflod. Klør du?

Anonymous poster hash: 3ff67...5fe

Skrevet

Polypp? Gå til gynekolog.

Anonymous poster hash: f2f7a...c20

Skrevet

Ts her:-) har hatt dette i et par dager, ble litt være etter at jeg hadde samleie tidligere..kan dette altså være sopp?? Har ikke klupete utflod.

Skal du snart ha mensen? Jeg får ofte smerter i skjeden før menstruasjon, leste et sted at det er skjedekramper. Dersom jeg får vondt i skjeden så vet jeg at jeg snart får menstruasjon.

Anonymous poster hash: 449a8...059

Skrevet

Skal du snart ha mensen? Jeg får ofte smerter i skjeden før menstruasjon, leste et sted at det er skjedekramper. Dersom jeg får vondt i skjeden så vet jeg at jeg snart får menstruasjon. Anonymous poster hash: 449a8...059

har nettopp hatt eggløsning:-)

Ts.

Skrevet

Polypp? Gå til gynekolog.Anonymous poster hash: f2f7a...c20

var hos gynekolog fo to mnd siden, ikke noe da:-)

Skrevet

Kan være sopp selv om du ikke har klumpete utflod. Klør du? Anonymous poster hash: 3ff67...5fe

ikke egentlig kløe, mer et ubehag, men er mindre i dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...