AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Har et irreterende ubehag i skjeden. Vanskelig å forklare, men skal prøve. En ekkel følelse, som jeg har noe der inne som vil ut..det svir ikke mer ubehagelig dus smerte.klarer ikke helt å lokalisere smerten...følelsen minner meg kanskje, som om jeg skulle hatt masse sex på kort tid.men det har jeg ikke..var hos gynekolog for to mnd siden , ikke noe galt da.. kan det være muskulært? Noen som kan hjelpe meg med dette? Blir litt urolig..har nettopp hatt eggløsning, hbis det kan ha noe å di..? Håper på svar :-)Anonymous poster hash: 00821...e23
Gjest Mupsi Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Hmm det trenger ikke være noe farlig, men det kan jo være greit å sjekke deg en gang til hos gynekolog. Sikker på at du ikke har glemt igjen en tampong som ligger helt oppe ved livmorhalsen eller noe?
Minya Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Sopp eller begynnende uvi utifra beskrivelsen av hvordan det føles.
Gjest avocadoen Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 jeg tenker sopp, men ville gått til lege og sendt prøve til dyrking
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Ts her:-) har hatt dette i et par dager, ble litt være etter at jeg hadde samleie tidligere..kan dette altså være sopp?? Har ikke klupete utflod.Anonymous poster hash: 00821...e23
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Hmm det trenger ikke være noe farlig, men det kan jo være greit å sjekke deg en gang til hos gynekolog. Sikker på at du ikke har glemt igjen en tampong som ligger helt oppe ved livmorhalsen eller noe? hei;-) har ikke glemt tampong, men føles som det ;-)Anonymous poster hash: 00821...e23
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Ts her:-) har hatt dette i et par dager, ble litt være etter at jeg hadde samleie tidligere..kan dette altså være sopp?? Har ikke klupete utflod.Anonymous poster hash: 00821...e23 Kan være sopp selv om du ikke har klumpete utflod. Klør du? Anonymous poster hash: 3ff67...5fe
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Polypp? Gå til gynekolog.Anonymous poster hash: f2f7a...c20
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Ts her:-) har hatt dette i et par dager, ble litt være etter at jeg hadde samleie tidligere..kan dette altså være sopp?? Har ikke klupete utflod.Anonymous poster hash: 00821...e23 Skal du snart ha mensen? Jeg får ofte smerter i skjeden før menstruasjon, leste et sted at det er skjedekramper. Dersom jeg får vondt i skjeden så vet jeg at jeg snart får menstruasjon. Anonymous poster hash: 449a8...059
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 Skal du snart ha mensen? Jeg får ofte smerter i skjeden før menstruasjon, leste et sted at det er skjedekramper. Dersom jeg får vondt i skjeden så vet jeg at jeg snart får menstruasjon. Anonymous poster hash: 449a8...059 har nettopp hatt eggløsning:-) Ts. Anonymous poster hash: 00821...e23
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 Polypp? Gå til gynekolog.Anonymous poster hash: f2f7a...c20 var hos gynekolog fo to mnd siden, ikke noe da:-)Anonymous poster hash: 00821...e23
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Kan være sopp selv om du ikke har klumpete utflod. Klør du? Anonymous poster hash: 3ff67...5fe ikke egentlig kløe, mer et ubehag, men er mindre i dag:-)Anonymous poster hash: 00821...e23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå