Gå til innhold

Lapp under tallerken - HASTER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg arrangerer julebord, og skal ha "lapp under tallerken"-leken, hvor alle gjestene får hvert sitt oppdrag. Jeg mangler pr nå 10 "oppdrag". F.eks "Spis av maten til den til høyre for deg" eller "Utbring 6 skåler i løpet av middagen".

Noen som har noen forslag til meg?



Anonymous poster hash: de9da...31a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg arrangerer julebord, og skal ha "lapp under tallerken"-leken, hvor alle gjestene får hvert sitt oppdrag. Jeg mangler pr nå 10 "oppdrag". F.eks "Spis av maten til den til høyre for deg" eller "Utbring 6 skåler i løpet av middagen".

Noen som har noen forslag til meg?

Anonymous poster hash: de9da...31a

Aldri i verden om jeg ville spist av maten til noen andre... håper dette er vennejulebord og ikke jobb.

Anonymous poster hash: 86e8f...6b1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en piano i rommet dere spises kan du skrive at personen skal gå å sette seg å spille Lisa gikk til skolen eller noe lignende under middagen.

Eller gitar elns om det er tilgjengelig..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk bestikket til xxxx

Fortell 6 groviser i løpet av måltidet.

Drikk vinen til xxxx hver gang det skåles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden om jeg ville spist av maten til noen andre... håper dette er vennejulebord og ikke jobb.

Anonymous poster hash: 86e8f...6b1

Fisefine folk er da. Og er nå forskjell om du er på julebord med et stort internasjonalt selskap eller julebord med kollegaene fra coop'en du jobber på.

Anonymous poster hash: 93970...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha med et bestemt ord med i alle setninger du sier. "Øl, juletre, kaffe, nissen" Eller et annet ord.



Anonymous poster hash: ebd8c...070
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fisefine folk er da. Og er nå forskjell om du er på julebord med et stort internasjonalt selskap eller julebord med kollegaene fra coop'en du jobber på.

Anonymous poster hash: 93970...c9a

Jeg syns ikke det er noe fisefint over å velge bort å spise med andre sitt bestikk, drikke av andres glass eller spise av andres mat!

Hva med å "gi personen som sitter der og der en klem", eller "gi personen rett overfor deg et kompiment"? Det behøver jo ikke å være teite ting som står på lappene, gjør det?

:heks:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisefine folk er da. Og er nå forskjell om du er på julebord med et stort internasjonalt selskap eller julebord med kollegaene fra coop'en du jobber på.

Anonymous poster hash: 93970...c9a

Nei, har ingenting å si. Jeg spiser ikke av andres bestikk, tallerkener, glass om det så er fra medarbeiderne fra coopen eller fra medarbeiderne i et advokatfirma.

Jeg syns det er ekkelt.

Anonymous poster hash: 86e8f...6b1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv at en skal rope høyt "WOHO" hver gang noen sier "skål". En spesifikk setning de skal si, fungerer også :)



Anonymous poster hash: 25c0b...7fc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisefine folk er da. Og er nå forskjell om du er på julebord med et stort internasjonalt selskap eller julebord med kollegaene fra coop'en du jobber på.

Anonymous poster hash: 93970...c9a

Munnherpes gjør ikke forskjell på folk.

Anonymous poster hash: 35a15...954

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes slike leker skal være kun for de som ønsker det, iallefall. Ikke alle liker selskapsleker.

Anonymous poster hash: f3528...fff

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes slike leker skal være kun for de som ønsker det, iallefall. Ikke alle liker selskapsleker.

Anonymous poster hash: f3528...fff

Det er mine tanker også. Jeg synes det bestandig er noen på alle fester som skal arrangere noe som de tror alle synes er gøy, og føler du deg ikke i stemning for å drite seg ut så er du kjedelig. Får håpe for de andre sin del at dette var noe de var enige om at ts skulle arrangere på forhånd, for det kan jo faktisk hende at hele gjengen består av sånne som synes at det er supert med selskapsleker ;)

For å svare på tråden: lag en hatt av en serviett som skal brukes under resten av middagen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om puddelen din hver gang bordmannen over sier "ikke". Hvis noen mener du ikke har en puddel, insister på at du har det, og at du har hatt den i minst ti år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapp under tallerken leken fungerer best når kun noen får en lapp.

De som ikke har et oppdrag vil jo lure fælt på hvorfor sjefen reiser seg opp og følger damene hver gang noen skal på do, eller at en annen utbringer en skål for veeeeerdens beste arbeidsplass hvert kvarter, etterfulgt av en tredje som roper wohooo til hver skål :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg arrangerer julebord, og skal ha "lapp under tallerken"-leken, hvor alle gjestene får hvert sitt oppdrag. Jeg mangler pr nå 10 "oppdrag". F.eks "Spis av maten til den til høyre for deg" eller "Utbring 6 skåler i løpet av middagen".

Noen som har noen forslag til meg?

Anonymous poster hash: de9da...31a

:kvalm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...