AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Hvordan er det i en mc klubb? Er det som en vanlig privatfest der hvor folk sitter å drikker og skravler? Er invitert på et arrangement i en sånn klubb av en kompis, men er litt usikker på om jeg skal dra da jeg aldri har vært på en sånn plass før. Dette er ikke noen HA klubb altså, bare en liten lokal klubb. Men jeg vet de har kompiser fra HA som er der på besøk av og til. Aldri hørt noe negativt om dem ihvertfall. Anonymous poster hash: 6851a...1c8
Hulderen Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Det kommer vel helt an på arrangementet. Antagelig vil det bli skravling og drikking, med litt program og dansing til slutt.
Calypso Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Har vært på flere fester hos en MC-klubb (ofte med medlemmer fra HA) og det er som alle andre fester... drikking, musikk, folk som ler, osv.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Hvis de har noen HAkompiser, så hadde jeg ville holdt meg unna. Klubbene som har med dem å gjøre bruker å være litt sleipe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå