Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på en ........

Hvor har du kjøpt den ? og hv kostet den?

Har noen kjøpt en på nettet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en fake LV veske innkjøpt i Bangkok for fire år siden for ca. kr. 150,-... Etterligningen er så god at innehaveren av en meget velrenommert veskebutikk i Oslo nektet å tro at den var fake.. :ler:

Gjest Myumi
Skrevet

Jeg har 5 ekte LV vesker i forskjellige størrelser og design men ingen er kjøpt i Norge. To av den er kjøpt i London, den tredje i Paris og de to siste i New York. Prisen varierer veldig etter modell og størrelse men en håndveske i en moderat størrelse ligger på mellom 4-6000 norske kroner. Har også andre ting fra LV. Innimellom kan du også få enkelte modeller på salg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har 5 ekte LV vesker i forskjellige størrelser og design men ingen er kjøpt i Norge. To av den er kjøpt i London' date= den tredje i Paris og de to siste i New York. Prisen varierer veldig etter modell og størrelse men en håndveske i en moderat størrelse ligger på mellom 4-6000 norske kroner. Har også andre ting fra LV. Innimellom kan du også få enkelte modeller på salg.

Si meg, har du røtter i Japan?

:wink:

Leste bare om LV som statussymbol i Japan, egentlig litt patetisk.

Har selv 2 vesker fra LV, bruker de sjelden, synes ikke de er så fine. Fikk en til jul i fjor, med flere farger, men synes det er så mange andre vesker som er mye finere.

Gjest Myumi
Skrevet

Har ingen røtter i Japan men elsker både japansk og kinesisk kultur :hjerte:

Artikkelen om LV i Japan leste jeg også men jeg har hatt LV vesker i ganske mange år nå.

Skrevet

Jeg har bare fake, jeg!! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk tak i en fake til en billig penge (100-lapp) av moren til en venninne av meg, som kjøpte den i China Town (prutet ned)...som hun tok med seg til Norge når hun skulle ha ferie/besøke famillien. Ellers har jeg ikke vært så opptatt av LV, men kult å ha en selv om den er fake da.. :)

Skrevet
Fikk tak i en fake til en billig penge (100-lapp) av moren til en venninne av meg' date=' som kjøpte den i China Town (prutet ned)...som hun tok med seg til Norge når hun skulle ha ferie/besøke famillien. Ellers har jeg ikke vært så opptatt av LV, men kult å ha en selv om den er fake da.. :)[/quote']

dette var meg... ccleaneren som har renset maskinen for unødvendige filer (blant annet denne autopåloggings-filen, som jeg glemmer hver gang!)

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Jeg har 2 LV vesker. En ganske stor og en liten, samt LV weekend bag. ALt sammen er kjøpt hos LV på Harrods. Den første vesken fikk jeg i gave, så den vet jeg ikke hva kostet. Den andre kostet rund 5000, baggen var dyr.....

Pappa skal til London nå, og da må han også innom Harrods å plukke om den vesken de har lagt av til meg!!!!

Man får ikke kjøpt Lv over nettet, iallefall ikke fra noen norske siden for det er ingen butikker i norge som selger LV: Tror det er størst sjanse for å få tak i det på e-bay ol. men jeg tror ikke jeg hadde turt å kjøpe det over nett, er mye fake der ute. Men Harrods er kjempegreie med og sende å slik, bare fakser over en bestilling med kort nr ol. så sender de det meeget diskret i posten.

Forresten er Lv 150 år i år....

Skrevet

Jeg har to Louis Vuitton-vesker som begge er kjøpt i Paris. En middels stor brun Monogram Canvas -veske til ca. 4900 kroner, samt en liten hvit Monogram Multicolore-veske til ca. 3300 kroner. De hvite/regnbuefargede er nesten dobbelt så dyre som de brune for en veske på samme størrelse.

Skrevet

Huff, jeg liker ikke LV veskene jeg. For meg personlig er de bare et statussymbol, men smaken er jo som kjent forskjellig og det finnes sikkert noen som har dem fordi de synes de er fine også. :wink: Men jeg legger ikke skjul på at jeg godt kunne tenkt meg en skikkelig stilig (og dyr) designer veske fra et av de store motehusene, men jeg er nok for gjerrig til å kjøpe en. Fikk foressten en fake LV veske av svigermor i påsken, men jeg tror aldri jeg kommer til å tørre å vise meg offentlig med den.

Jennifer

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har kanskje sett ekte LV vesker, men 99% har sikkert vært fake (og nesten untak på fjortiser/gamle damer). Nå synes jeg LV vesker er rimelig stygge, og siden det er så mye kopier, så undergraver det eventuell kulhet ;) Like kult som å gå med gucci briller til 50 kroner..

Skulle jeg først brukt noen tusen på en veske, hadde jeg valgt noe litt penere, kanskje Fendi.

Skrevet

Har lyst på en ekte da, skjønner liksom ikke helt poenget med fake, da kan jeg jo heller kjøpe en annen veske som er fin men ikke noe spes merke.

Har sjekka e- bay er masse fake der, men sikkert noe ekte og.

Er forresten en som har en website der du kan sjekke hvordan ekte LV vesker ser ut :http://www.mypoupette.com

Skrevet

Jeg syns ikke LV-vesker er noe pene..

Men.. Hva skal man egentlig med en veske til 5000kr? :oops:

Gjest Myumi
Skrevet

Fint om vi kunne unngå diskusjonen om Lv vesker er pene eller ikke, det er ikke det denne tråden handler om.

• Liker 1
Skrevet

:enig_animasjon:

Jeg personlig synes de er veldig fine,men herregud for en pris...Men om man vil virkelig ha det så hvorfor ikke

Skrevet

Jeg har 3 ekte LV, alle i monogram Canvas: En stor Noë, en Speedy 35 og en Pochette. Er kjempefornøyd med dem! :-)

Alle tre er kjøpt på Ebay av velrennomerte selgere + at jeg har stilt masse spørsmål + sjekket mypoupette.com på forhånd. Hadde også satt meg godt inn i hvordan de ekte modellene så ut, f.eks mht. symmetri i mønsteret mm.

Sjekket forresten prisen på Speedy 35 hos LV i Stockholm i fjor høst, den lå da på SEK 3.850. Pochette kostet i fjor sommer SEK 1650.

Send meg gjerne en PM hvis du lurer på noe mer ang. mine kjøp!

Mettan

Skrevet

Mettan:

Hva slags spørsmål spurte du de på ebay?

Er du helt sikker på at de er ekte?

Kansje du kunne sende meg en pm med navnet på de renomerte selgerene, eller er det noen måte finne de på ebay bortsett fra Feedback?

Gjest Butterflygirl
Skrevet
Har ingen røtter i Japan men elsker både japansk og kinesisk kultur :hjerte:

Artikkelen om LV i Japan leste jeg også men jeg har hatt LV vesker i ganske mange år nå.

Innlegget er slettet. Det er ikke tillatt å bruke forumet til kjøp og salg.

Benytt gjerne Kvinneguidens Markedsplass

Orakel - moderator

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har noen.

For tiden bruker jeg mest modellen som heter Alma i monogram multicolore. Betalte rundt 8000 for den. Skulle ønske det var fler ting i denne serien enn dem som finnes til nå.

Har også en del ting i vanlig monogram. Jeg er mildest tatt drittlei av denne serien. Har brukt ting i denne serien til jobb, men nå er det nok.

Jeg har også i denne en Alma. Den gangen tror jeg det var 4000 - 5000 for den.

Fake er bare tull. Har ikke samme kvaliteten og garantien som ekte vare.

Det meste er kjøpt på Fairfax Square i Virginia i USA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...