AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 I går, før jeg la meg, skylte jeg munnen med fluorskyll (som har høyt fluorinnhold) og distré som jeg har tendens til å være, svelget jeg litt fluor. Hva skal en gjøre når en har svelget fluor? Jeg sto opp i dag, er kjempe oppblåst, føler meg kvalm og har vondt i magen. Kan dette ha noen sammenheng med at jeg svelget fluor? Leste litt på NHI sine nettsider om fluorforgiftning, men jeg nekter å tro at jeg har blitt forgiftet. Anonymous poster hash: 4893b...e8e
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 den minimale mengden du antageligvis fikk i deg er ikke farlig gjort det flere ganger selv det er om du drikker fluor at det kan være farlig, men de har tilsatt brekkemiddel i det så får du i deg nok så spyr du bare Anonymous poster hash: 450af...25f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Du blir ikke forgiftet av å svelge litt munnskyllemiddel...Anonymous poster hash: 04f38...fb9 2
Kitamora98 Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Den 6.12.2013 at 13.03, AnonymBruker skrev: I går, før jeg la meg, skylte jeg munnen med fluorskyll (som har høyt fluorinnhold) og distré som jeg har tendens til å være, svelget jeg litt fluor. Hva skal en gjøre når en har svelget fluor? Jeg sto opp i dag, er kjempe oppblåst, føler meg kvalm og har vondt i magen. Kan dette ha noen sammenheng med at jeg svelget fluor? Leste litt på NHI sine nettsider om fluorforgiftning, men jeg nekter å tro at jeg har blitt forgiftet. Anonymous poster hash: 4893b...e8e Endret 16. september 2016 av Kitamora98
pusen78 Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Hvorfor man skyller munn med fluor?Er ikke det nok med en fluortannpasta og tanntråd?
globalagogo Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Hvorfor man skyller munn med fluor?Er ikke det nok med en fluortannpasta og tanntråd? Munnskyll med fluor er den ultimate renhetsfølselsen, og man er sikker på at all smuss blir vekk
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #7 Skrevet 16. august 2021 Er det farlig å drikke en hel munnskyll ? Anonymkode: da877...bde
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #8 Skrevet 16. august 2021 En hel flaske? En slurk dauer du nok ikke av men du blir nok uggen. Anonymkode: 99840...034
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå