Gå til innhold

Tilskuer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har noe erfaring med å være tilskuer mens noen andre har sex? Tenker da på en arrangert setting.

Min store fantasi er å få være på soverommet mens noen har sex. Få være naken sammen dem, kanskje ligge i senga og onanere mens jeg får se og føle den deilig kjemien. Høre lydene og nyte sammen dem.

Noen som har vært med på noe liknende eller har samme fantasi? Evt tror dere det er vanskelig å komme i kontakt med noen som vil være med på noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne hatt en tilskuer. Det tenner meg

Anonymous poster hash: 55401...06f
Skrevet

Ja, men det var ikke lurt. En kompis av meg ba meg om å ha sex med kjæresten hans, mens han satt ved siden av. Det var godt, men fikk intrykk av at det egentlig bare var hun som ville dette. Har ikke pratet med han siden, han har rett og slett ignorert meg.

Så ikke gjør det om vennskap settes på spill.

Anonymous poster hash: b15c7...5ad

Skrevet

Skulle gjerne hatt en tilskuer. Det tenner meg

Stiller gjerne opp :) hehe

• 3 måneder senere...
Skrevet

Liker tanken på en som ser på, men tror ikke jeg hadde klart å holde meg unna hvis det satt en på sengekanten ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det var ikke lurt. En kompis av meg ba meg om å ha sex med kjæresten hans, mens han satt ved siden av. Det var godt, men fikk intrykk av at det egentlig bare var hun som ville dette. Har ikke pratet med han siden, han har rett og slett ignorert meg.

Så ikke gjør det om vennskap settes på spill.

Anonymous poster hash: b15c7...5ad

Hm.. Det er jo meningen at tilskueren skal være en som en ikke kjenner fra før da? Det er jo selvsagt at det blir kleint i ettertid når alle er gode venner.

Anonymous poster hash: 74ae5...e8d

Skrevet

Hadde vært spennende å sett på, bare være passiv til et par som kjente hverandre godt. Ville selvfølgelig holdt fingrene fra fatet, om ikke hun ville noe annet og fikk lov til det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...