asandra Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Igår så ble jeg tråkket på av hest to ganger på samme sted rett etter hverandre over lilletåa. 2 gangen tok det veldig lang tid før hesten flyttet beinet sitt, og jeg har fortsatt veldig vondt selvom det nå er nesten et døgn siden. Tåa er veldig rød, men kan den være bristet og er det lurt å skjekke det?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Om det er brist i den så er det ikke noe de kan gjøre. Evnt tape den til tåa ved siden av så den holder seg stabil.Men hvis den er blitt skjeiv ville jeg sjekka det. For da må de få den på plass og det kan du ikke gjøre selv. Anonymous poster hash: c99ef...5c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå