Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Igår så ble jeg tråkket på av hest to ganger på samme sted rett etter hverandre over lilletåa. 2 gangen tok det veldig lang tid før hesten flyttet beinet sitt, og jeg har fortsatt veldig vondt selvom det nå er nesten et døgn siden. Tåa er veldig rød, men kan den være bristet og er det lurt å skjekke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er brist i den så er det ikke noe de kan gjøre. Evnt tape den til tåa ved siden av så den holder seg stabil.Men hvis den er blitt skjeiv ville jeg sjekka det. For da må de få den på plass og det kan du ikke gjøre selv.



Anonymous poster hash: c99ef...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...