AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Jeg er ei 20 år gammel jente, som (ikke for å skryte) er pen og har mange gutter som er interessert i meg. Er veldig mange som sjekker meg opp og ber meg med på date osv. Problemet er bare at etter en stund så mister de interessen for meg. Jeg sier ikke ja til alle såklart, men om det er noen jeg har et bra inntrykk av, eller som er spesielt kjekk og hyggelig så sier jeg ja. Jeg tror problemet mitt er at jeg er for snill (og da blir jeg nok automatisk kjedelig ) Jeg er ikke en sånn person med toppkarakter og er ikke religiøs, så er ikke snill på den måten. Jeg fester og er en normal tenåring (men går ikke ofte ut, er maks en gang i måneden, går ofte 2 måneder mellom hver gang også) Jeg er mer en sånn "morsperson" i personlighet om jeg kan si det slik. Når noen er med meg skal ingen være sultne, fryse eller ha det vondt. Jeg kan sitte å høre på noen som legger ut om problemene sine i flere timer, og har glede av å hjelpe andre. Mens jeg er selv er en veldig lukket person. Det er bare noen få personer jeg kan si absolutt alt til, og det er personer jeg stoler 100 % på. Er også ganske sjenert, og er ikke akkurat den som tar størst plass i et rom. Jeg er en som kan gråte om et dyr har det vondt på tv-en, eller få tårer i øynene om jeg ser et påkjørt pinnsvin på veien.. Jeg er veldig enkel å ha med å gjøre. Lager aldri noe drama eller viser sjalusi. (Jeg kan såklart bli sjalu, men jeg viser det aldri, holder egentlig det meste inne i meg, eller får det ut til en av de få personene jeg kan prate med) Jeg er som regel positiv, har ingen forventninger om at folk skal gjøre ting for meg, jeg er heller den som gjør det meste for andre. Som dere sikkert skjønner, så er jeg veldig følsom. Jeg blir fort betatt/forelsket, Men når jeg blir dumpa, tar jeg det veldig fint og viser forståelse, og gråter heller når jeg først er alene. Det var for ikke så lenge siden en gutt som brast ut i gråt og fortalte meg at jeg bare var en av mange han "holdt på med" men at han ikke greide å lyve til meg, for jeg var for snill.. Jeg legger svært sjelden opp til krangler, de eneste gangene jeg hisser meg skikkelig opp er når noen sier noe stygt om vennene mine, noe rasistisk, snakker om å plage dyr/mennesker o.l, ellers holder jeg rolig. Jeg skjønner selv at jeg ikke er noen spennende kjæreste. Jeg er rolig, og enkel å ha med å gjøre. Føler gutter er av den oppfatningen av at jeg er en person man gifter seg og får barn med, ikke en man er kjæreste med i ungdomsstida. Skjer lite spennende i livet mitt, og jeg er ikke en spennende person som finner på spontane ting og sprell. Nå, så har jeg møtt verdens herligeste gutt.. Har ikke vært med han mange gangene, men det er noe spesielt med han. Blir lei meg bare av å tenke på å miste han også. Han er veldig motsatt av meg. Han er typen som babler i vei om alt mulig, er veldig sosial og utadvendt. Han sier at han liker at jeg er så avslappa å rolig, men vi har da bare vært med hverandre et par ganger. (Men vi sender en del meldinger osv) Og er rett og slett livredd at han også kommer til å syntes jeg er kjedelig i lengden, spesielt med tanke på at han er så utadvendt og spennende selv. Det var pga. utseendet mitt han tok kontakt med meg, han sa at jeg var så utrolig pen og at han aldri hadde trodd jeg skulle si ja til å finne på noe med han. Sier han selv, som har en drøss med jenter som liker han.. Jeg syntes det blir vanskeligere og vanskeligere å knytte seg til en ny gutt, for det samme skjer hver gang.. De ber meg ut fordi jeg er "såå pen" og når jeg begynner å bli glad i personen så slutter han å kontakte meg.. Det er veldig sårende, fordi jeg kan ikke noe for at jeg er en innadvendt og sjenert jente.. Det er bare slik jeg er. Jeg savner å ha en kjæreste, og denne gutten er så fantastisk kjekk, morsom og viser stor interesse for meg. Vil virkelig ha han, lenge siden jeg har følt en sånn tiltrekning til noen før. Det sa bare "pang" med en gang vi var med hverandre for første gang alene. Jeg aner ikke helt hva jeg vil med all denne teksten her, tror bare jeg trengte å få det ut til noen utenforstående. Er jeg alene om å ha det slik? Er det noen som har noen tips til meg? Setter stor pris på alt! Anonymous poster hash: 30cb4...d7f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Jeg synes i hvert fall du skal fortsette å være den du beskriver at du er. Det er dessverre alt for mange, både menn og kvinner, som utgir seg for å være noe de ikke er. Og gjerne også påfølgende brudd som en følge av dette når det etter hvert kommer for en dag. Hvis din beskrivelse av deg selv stemmer, så må du jo være et kupp Du er i hvert fall ei jente etter min smak! Og hvis han nye fyren er rett for deg, så godtar han deg for den du er. De andre du har datet har enkelt forklart ikke vært de rette for deg. Så enkelt er egentlig regnestykket. Anonymous poster hash: 8d6f8...54a 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Menn blir ikke sammen men damer fordi de er morsomme. Damer er aldri morsomme, i hvertfall ikke frivillig. Så dette tror jeg du kan ta med stor ro. Anonymous poster hash: 779c1...5d9 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Hørtes veldig ut som meg. Bortsett fra at jeg ikke forelsker meg særlig fort. Jeg har to ting da, og det er øl og fotball, og tror det er en av grunnene til at jeg faktisk har klart og holdt på mannfolk. Ellers så har jeg lært meg og bli mer ærlig om den jeg er, til tider har det kanskje blitt for mye. Ettersom at jeg var veldig innestengt før så har det vært litt vanskelig å finne balansen. Men jeg vil anbefale deg å være åpen om at du er sjenert, og prøv så godt du kan å ta initiativ selv, bortsett i fra det så syns jeg du skal fortsette å være den jenta du er. En mann bør like deg for den du er. Du virker til å være en flott jente, men det kan hende han har vanskelig for å se din interesse om du blir for passiv. Anonymous poster hash: 63d17...6ff
ThisIsMe Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Høres ikke så greit ut å være deg akkurat nå! Jeg tenker at det kanskje ikke dreier seg om at du er for snill, men at du heller har vanskelig for å åpne deg og vise hvem du egentlig er? Hvis du ikke slipper han innpå deg, vil han ikke bli kjent med deg, og da vil det kanskje oppleves som kjedelig etterhvert! 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Menn blir ikke sammen men damer fordi de er morsomme. Damer er aldri morsomme, i hvertfall ikke frivillig. Så dette tror jeg du kan ta med stor ro. Anonymous poster hash: 779c1...5d9 Da har du ikke møtt meg I'm a scream! Hvorfor sier du at damer ikke er morsomme? Det er bra teit da. Anonymous poster hash: 038b4...aba 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Skal vi dra på date?! Men for å være litt seriøs så høres du jo ut som ei virkelig flott jente. Anonymous poster hash: 5892f...e24 1
Serafina. Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Høres ikke så greit ut å være deg akkurat nå! Jeg tenker at det kanskje ikke dreier seg om at du er for snill, men at du heller har vanskelig for å åpne deg og vise hvem du egentlig er? Hvis du ikke slipper han innpå deg, vil han ikke bli kjent med deg, og da vil det kanskje oppleves som kjedelig etterhvert! Dette tror jeg også kan være årsaken. Når man er en veldig privat person tar det tid før man stoler på folk og viser hvem man er. Dessverre kan den prosessen ta lang tid og daten mister interessen i mellomtiden. Veldig frustrerende. 1
twang Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 Du høres ut som en jente man vil gifte seg med..men dessverre ikke gutter i tidlig 20 årene. Når jeg var i tidlig 20 årene så var jeg kun etter jenter som var pene, jenter som var morsomme å være med etter gledesperioden gikk over var bare et pluss. Du sier selv at du er kjedelig... Hvorfor er du kjedelig?`gjør du ikke noe i fritiden? Sitter du hjemme og venter på at kjæresten har fri i dag så du kan finne på noe med han heletiden? Folk som er snille/oversnille har en vane å være litt klengete, det er en av de største grunnene gutter viker fra dem.
Brian O'Conner Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 Du har en personlighetstrekk som jeg ikke finner mange jenter har, og det er jo en sjelden sak i dagens samfunn. Hvor er du fra? 1
Gjest Summers Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Sorry, men tror ikke det blir noe bedre nå du blir eldre. Det er jo ikke sånn at man vil gifte seg og få barn med en kjedelig jente, personligheten burde jo telle enda mer når man faktisk skal bo med personen og man forplikter seg mer enn ved en ungdomskjæreste. Ting man kan irritere seg over som at du gråter for alt muligrart vil jeg tro blir mer irriterende når man bor sammen og må lytte til deg gråte over et dødt dyr på tv samtidig som man kanskje selv har en dårlig dag og er lett irritabel. Når det er sagt så tror jeg du overvurderer, du er jo bare 20 er ikke så rart om du ikke har funnet en å ha en langt forhold med enda. Ganske mange som er litt reserverte og trenger tid på å åpne seg. Når du i tillegg har mange gutter som er interresert i deg så synes jeg det ville vært rart om ikke noen av dem ville like personligheten din. Endret 7. desember 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #12 Skrevet 7. desember 2013 Da har du ikke møtt meg I'm a scream! Hvorfor sier du at damer ikke er morsomme? Det er bra teit da. Anonymous poster hash: 038b4...aba Er det teit? Kan du nevne en morsom kvinne? Jeg kan bare komme på ei, og det er Elaine (Julia Louis-Dreyfus) i Seinfeld, og det er bare når hun snakker som en mann. Kvinnelig humor er dødsens kjedelig. Anonymous poster hash: 779c1...5d9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #13 Skrevet 7. desember 2013 Tusen takk for svar alle sammen! Jo, har jo noen interesser, og venner jeg er sammen med da, så er ikke slik at jeg sitter hjemme og ikke gjør noe. Jeg jobber også. så har nok å gjøre.. og vil ikke si jeg er spesielt klengete, er ikke noe problem for meg om det går noen dagen uten å være med en kjæreste, og jeg trives også i mitt eget selskap.. Det er nok sant at jeg bør prøve å åpne meg mer, og kanskje være mer direkte og ikke så passiv. Aner bare ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Men tusen takk for tips, skal ta alt til meg. Anonymous poster hash: 30cb4...d7f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #14 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har både morsinstinktet og en dynamisk og spennende personlighet menn blir veldig tiltrukket av. Jeg har ofte hørt at jeg er den kuleste dama de har møtt. Dessverre er jeg ikke ansiktspen, og ser veldig ofte at menn heller går for de kjedelige, pene jentene. Jeg tror derfor ikke du har noe å bekymre deg over. Alt ordner seg for pene jenter. Anonymous poster hash: 17752...90c 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #15 Skrevet 7. desember 2013 Er det teit? Kan du nevne en morsom kvinne? Jeg kan bare komme på ei, og det er Elaine (Julia Louis-Dreyfus) i Seinfeld, og det er bare når hun snakker som en mann. Kvinnelig humor er dødsens kjedelig. Anonymous poster hash: 779c1...5d9 Er mange morsomme damer i verden, så å si at det ikke finnes noen moorsomme damer whatsoever blir for dumt. Venninnene mine f.eks, jeg har aldri ledd så mye som i går. Gærne jenter. Sigrid Bonde Tusvik er morsom, i tillegg til f.eks Ellen Degeneres, Else Kåss Furuseth, Catherine Tate (britisk komiker). Anonymous poster hash: 038b4...aba
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #16 Skrevet 7. desember 2013 Forresten så er de fleste kjedelige jentene jeg kjenner i forhold, mens de som er single har en morsom personlighet og interessante ting å snakke om. Jeg opprettet en tråd for en stund siden som heter "hvorfor får kjedelige jenter kjærester". Tror forresten ikke at du er så kjedelig ts Anonymous poster hash: 038b4...aba
super-s Skrevet 7. desember 2013 #17 Skrevet 7. desember 2013 Det går an å gjøre noe med det at du er sjenert og innadvent. Jeg var det selv før, men jeg bestemte meg for å slutte å være det. Tving deg selv til å snakke, og ikke vær redd for å drite deg ut. Men uansett hva du gjør, IKKE prøv å endre på personligheten din. Vær deg selv 100%, og viser det seg at han ikke liker den du er, så får det bare være synd for ham. Du kan ikke basere et forhold på en løgn, om du forstår hva jeg mener. Det virker dessuten som at personligheten din er veldig fin, og at det ikke er den som gjør at du opplever dette. Det handler nok mest med at du er usikker på deg selv. Det er heldigvis det som er lettest å endre på!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #18 Skrevet 7. desember 2013 Du må nok tenke mer på deg selv, og ikke bare sette andre først. Bli bevisst på at du er likestilt med andre, at du fortjener like mye som andre, og ikke sett deg til side. Kanskje kan de først prøve dette i forhold til venninner, ettersom gutter nå er et sårbart tema for deg. Jeg tror at når du først har klart å få et likestilt forhold til venninner og familiemedlemmer, at det ikke bare er du som gir, underordner deg, og det er de som tar, så kommer du til å bli klar for å møte en gutt. For da lar du deg ikke kjøre over lenger. Du må heller se på deg selv som spennende.Tenk på ting som du synes er morsomt og engasjerende, bli opptatt av disse. Da blir du også en interessant person. Husk at du ikke skal tekkes en gutt, det er han som er heldig som får bli kjent med deg. Anonymous poster hash: 1f62f...123 2
Gjest avocadoen Skrevet 7. desember 2013 #19 Skrevet 7. desember 2013 Menn blir ikke sammen men damer fordi de er morsomme. Damer er aldri morsomme, i hvertfall ikke frivillig. Så dette tror jeg du kan ta med stor ro. Anonymous poster hash: 779c1...5d9 Kvinner er da like forskjellige som menn når det kommer til humor. Noen har bra humor, og noen har mindre bra humor. Men snill er jo ikke det samme som kjedelig! Tror ikke kjæresten min synes jeg er kjedelig, selv om han sier at jeg er så snill at han får vondt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå