Gå til innhold

"Knekker" i knærne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skikkelig høyt, så godt som hver gang jeg setter meg på huk eller lignende... I begge knærne... Ikke gøy å gå på biblioteket og bøye seg ned for å se etter en bok :bond:

Jeg trener ikke, og er nok ganske stiv, men til og med da jeg trente og tøyde (ganske intensivt) gikk det ikke bort. Noen som har forslag til hvordan jeg kan, om ikke få det helt bort, så iallfall dempe det litt?

Anonymous poster hash: ff294...23a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ett enkelt smell, eller er det mer knaselyd? I første tilfelle er det snakk om en sene som smeller på plass, det er ikke noe særlig å gjøre noe med, jeg har det sånn selv. Hvis det er knaselyd så er det fordi du har lite leddveske. Det er det så vidt jeg vet heller ikke noe særlig å gjøre noe med.

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være pinlig, det er da mange som har knirkete ledd.

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg tar omega3/tran jevnlig, det hjelper noe på knaselydene mine (ikke knekkelyder). Jeg har knaselydene pga lite leddvæske og noen løse bruskbiter etter diverse skader. Lyden er ikke farlig, men litt ekkel, spesielt for de som ikke er vant med slike lyder. Så jeg forstår veldig godt at et stille bibliotek er et litt ubehagelig sted for slike lyder :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...