Gå til innhold

Kan jeg skeie ut mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ok, jeg har den siste tiden prøvd å gå ned i vekt til tross for at jeg er veldig slank. Gikk ned fra 52 kg til 48-49 kg. Er sunn og spist godt nok, samt at jeg trener en del. Saken er den at... Jeg har skeiet ut i dag. Spiste en pose med potetgull helt alene og har spist to rosinboller som inneholder over 400 kcal hver. + gresk yoghurt fra Synnøve, men denne er veldig sunn, så har ikke dårlig samvittighet for det.
Så: nå har jeg spist 1600 kcal. Greit nok det, men jeg vurderer nå å kjøpe ben and jerry's is, som inneholder rundt 1300 kcal. Er jeg helt idiot som vurderer å kjøpe meg dette i kveld?

Anonymous poster hash: 3c8c5...1e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom jeg kjøper ben and jerry's, har jeg fått i meg 2900,- kcal i dag! Og ja, kjøper jeg det, spiser jeg opp hele i kveld... :-\

Skrevet

Kjøp den og kos deg. Det høres jo ike ut som om det er noe du gjør hver dag :)

Anonymous poster hash: 9d651...bc2
  • Liker 1
Skrevet

Kjøp det, og kos deg! :) Det har ingenting å si i det store.

Anonymous poster hash: e20a4...f47
Skrevet

Kjøp den og kos deg. Det høres jo ike ut som om det er noe du gjør hver dag :)

Anonymous poster hash: 9d651...bc2

Jo, jeg koser meg i blant, men er nøye på å ikke få i meg mer enn 1500 kcal. Men nå har jeg jo spist rosinboller og potetgull, og vurderer denne isen som er farlig god. :D

Skrevet

Kjøp det, og kos deg! :) Det har ingenting å si i det store.

Ja, jeg vurderer sterkt å gjøre det, men er redd for å veie meg i morgen, men får vel skjerpe meg i morgen :)

Skrevet

Ja, jeg vurderer sterkt å gjøre det, men er redd for å veie meg i morgen, men får vel skjerpe meg i morgen :)

Om du har gått opp i vekt i morgen, så er det med 100% vannvekt. :) Og den vekta mister du etter et par dager uansett.

Skrevet

Om du har gått opp i vekt i morgen, så er det med 100% vannvekt. :) Og den vekta mister du etter et par dager uansett.

Tror du det? må minne om at jeg da får i meg nesten 3000 kcal i dag, men hvis det bare er vannvekt i morgen, da blir det is på meg i kveld :)

Skrevet

Du kan jo spise isen, også heller passe på å spise sunt til uka og trene slik at det går opp i opp? :) viktig å kose seg innimellom!

Skrevet

Tror du det? må minne om at jeg da får i meg nesten 3000 kcal i dag, men hvis det bare er vannvekt i morgen, da blir det is på meg i kveld :)

La oss si at du trenger 2000 kalorier daglig, og da har du spist 1000 kalorier over det du trenger. Det er INGENTING. Det er rundt 0,1 kg på vekta di, og det er ingenting. Det går du av igjen, lekende lett. Så ikke få panikk om vekta viser 2-3 kg ++ i morgen, for det er IKKE fett uansett. :)

• Liker 1
Skrevet

Oh em gee.

( det er vel reaksjonen du er ute etter? )

Anonymous poster hash: 2ef95...03b
Skrevet

Du kan jo spise isen, også heller passe på å spise sunt til uka og trene slik at det går opp i opp? :) viktig å kose seg innimellom!

Det er sant, at det er viktig å kose seg, og det er jo fredag i dag :D

Skrevet

La oss si at du trenger 2000 kalorier daglig, og da har du spist 1000 kalorier over det du trenger. Det er INGENTING. Det er rundt 0,1 kg på vekta di, og det er ingenting. Det går du av igjen, lekende lett. Så ikke få panikk om vekta viser 2-3 kg ++ i morgen, for det er IKKE fett uansett. :)

Tusen takk for svar, har nå vært innom 7-eleven og kjøpt med chocolate fudge brownie, gleder meg til å spise den :)

Skrevet

Dropp isen, og lag deg noe skikkelig mat istedet! Kroppen din får ikke det den trenger om du bare spiser snop. Isen kan du skeie ut med i morgen.

Og hvorfor i all verden vil du ned i vekt når du selv ser at du er slank?

Skrevet

Dropp isen, og lag deg noe skikkelig mat istedet! Kroppen din får ikke det den trenger om du bare spiser snop. Isen kan du skeie ut med i morgen.

Og hvorfor i all verden vil du ned i vekt når du selv ser at du er slank?

Jeg spiser ikke snop til vanlig, får i meg sunn og næringsrik mat, men i dag har det blitt mye dårlig mat. I kveld blir det is, så blir det vanlige måltider i morgen :)

Skrevet

Godt å høre :) Det verste som kan skje, er vel at du blir veldig kvalm når du skal legge deg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gått ned 13 kg ved å spise ca 1200-1600 kcal alle dager og fråtse hver fredag, med opptil 300++ kcal. Har gått så bra så! :)

Men du er VELDIG tynn, da, du burde ikke gå ned mer!

Skrevet

Godt å høre :) Det verste som kan skje, er vel at du blir veldig kvalm når du skal legge deg :)

Har nå spist opp isen og er foreløpig ikke noe kvalm, men gleder meg til å spise en god frokost i morgen :)

Skrevet

Jeg har gått ned 13 kg ved å spise ca 1200-1600 kcal alle dager og fråtse hver fredag, med opptil 300++ kcal. Har gått så bra så! :)

Men du er VELDIG tynn, da, du burde ikke gå ned mer!

Det er godt å høre. I blant må en bare fråtse litt, men 3000 kcal er i det meste laget syns jeg, men det var absolutt verdt det :)
Er kanskje ikke SÅ tynn, er nemlig ikke så høy, er cirka 163 cm :)

Skrevet

Det er godt å høre. I blant må en bare fråtse litt, men 3000 kcal er i det meste laget syns jeg, men det var absolutt verdt det :)

Er kanskje ikke SÅ tynn, er nemlig ikke så høy, er cirka 163 cm :)

Jo, jeg syns du er SÅ tynn. Jeg er én cm høyere enn deg, veier 56 og hadde sett altfor tynn ut med din vekt. Syns det holder å bruke 36, Small og x-small, lissom!

Må ha en etedag for å greie å holde vekta nede! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...