Gå til innhold

Irriterende rykninger rundt øyet


Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har jeg fått noe som best kan forklares med rykninger rundt øyet. Er det noen som vet hva sånt kommer av og hva jeg kan gjøre for å få bort problemet? Jeg har kanskje hatt det i en måned, og de siste to ukene nesten hver dag.



Anonymous poster hash: f10de...bf1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?



Anonymous poster hash: f10de...bf1
Skrevet

Leamus kalles det



Anonymous poster hash: 87414...164
  • Liker 1
Skrevet

Takk!

Men er det noen som har erfaring med dette her? Går det bort av seg selv? Hva gjorde dere?



Anonymous poster hash: f10de...bf1
Skrevet

Det går bort etterhvert. Jeg får det gjerne i stressituasjoner. Kan det stemme for din del?

Skrevet

Det går bort etterhvert. Jeg får det gjerne i stressituasjoner. Kan det stemme for din del?

Jeg har hatt en veldig stressende tid de siste månedene ja. Så, det er stress?

Anonymous poster hash: f10de...bf1

Skrevet

Jeg har hatt en veldig stressende tid de siste månedene ja. Så, det er stress? Anonymous poster hash: f10de...bf1

For meg er det det. Det er helt ufarlig, men utrolig irriterende!

Skrevet

For meg er det det. Det er helt ufarlig, men utrolig irriterende!

Da blir det noen øyerykkende måneder fremover, jeg har nemlig noen stressmåneder i vente! :fnise:

Anonymous poster hash: f10de...bf1

Skrevet

Da blir det noen øyerykkende måneder fremover, jeg har nemlig noen stressmåneder i vente! :fnise:Anonymous poster hash: f10de...bf1

Uffda. Med litt flaks går det over fort. :)

Skrevet

Men det er veldig greit å få vite hva dette mest sannsynligvis er, puster litt lettet ut nå. Jeg får ta det opp med legen når jeg skal dit. :)



Anonymous poster hash: f10de...bf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...