AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 I det siste har jeg fått noe som best kan forklares med rykninger rundt øyet. Er det noen som vet hva sånt kommer av og hva jeg kan gjøre for å få bort problemet? Jeg har kanskje hatt det i en måned, og de siste to ukene nesten hver dag. Anonymous poster hash: f10de...bf1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Ingen? Anonymous poster hash: f10de...bf1
Kytro Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 http://www.dagbladet.no/2013/04/14/tema/klikk/helse/26663558/
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Leamus kalles det Anonymous poster hash: 87414...164 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Takk! Men er det noen som har erfaring med dette her? Går det bort av seg selv? Hva gjorde dere? Anonymous poster hash: f10de...bf1
Serafina. Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Det går bort etterhvert. Jeg får det gjerne i stressituasjoner. Kan det stemme for din del?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Det går bort etterhvert. Jeg får det gjerne i stressituasjoner. Kan det stemme for din del? Jeg har hatt en veldig stressende tid de siste månedene ja. Så, det er stress? Anonymous poster hash: f10de...bf1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Les denne du http://www.dagbladet.no/2013/04/14/tema/klikk/helse/26663558/ Anonymous poster hash: 87414...164
Serafina. Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har hatt en veldig stressende tid de siste månedene ja. Så, det er stress? Anonymous poster hash: f10de...bf1 For meg er det det. Det er helt ufarlig, men utrolig irriterende!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Les denne du http://www.dagbladet.no/2013/04/14/tema/klikk/helse/26663558/ Anonymous poster hash: 87414...164 Det har jeg gjort, takk. Anonymous poster hash: f10de...bf1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 For meg er det det. Det er helt ufarlig, men utrolig irriterende! Da blir det noen øyerykkende måneder fremover, jeg har nemlig noen stressmåneder i vente! Anonymous poster hash: f10de...bf1
Serafina. Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Da blir det noen øyerykkende måneder fremover, jeg har nemlig noen stressmåneder i vente! Anonymous poster hash: f10de...bf1 Uffda. Med litt flaks går det over fort.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Men det er veldig greit å få vite hva dette mest sannsynligvis er, puster litt lettet ut nå. Jeg får ta det opp med legen når jeg skal dit. Anonymous poster hash: f10de...bf1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå