Gå til innhold

Mulberry


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er Mulberry billigere i norsk butikk? Syns det virker så dyrt når jeg regner over valuta fra UK på nett til norsk, i forhold til hva jeg har hørt folk har betalt for vesker i det siste som da er kjøpt i butikk. Prisene kan da vel ikke stige fort?

Og er det salg i flagship butikken i Norge?



Anonymous poster hash: 2e349...9c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker ikke generelt på akkurat nå. Tenkte på det samme da jeg kjøpte min Alexa i sommer og tittet på nettet. Men takk for svar. Vet du om det er romjulssalg i butikken slik som det er på nettsiden?



Anonymous poster hash: 2e349...9c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke generelt på akkurat nå. Tenkte på det samme da jeg kjøpte min Alexa i sommer og tittet på nettet. Men takk for svar. Vet du om det er romjulssalg i butikken slik som det er på nettsiden?

Anonymous poster hash: 2e349...9c2

De går kun opp i pris, og nå har de steget en del.. Hvilken butikk tenker du på? Er jo kun sesong fargene som kommer på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går kun opp i pris, og nå har de steget en del.. Hvilken butikk tenker du på? Er jo kun sesong fargene som kommer på salg.

Jeg tenker på butikken i Akersgaten :) er vel ingen andre butikker i Norge? :)

Har tittet litt på US salget på mulberry.com, og der ligger det blant annet ute en Lily deer brown og oversized Alexa på salg. Er det bare tilfeldig, eller kan man finne slike goder i butikken i Oslo også?

Anonymous poster hash: 2e349...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker på butikken i Akersgaten :) er vel ingen andre butikker i Norge? :)

Har tittet litt på US salget på mulberry.com, og der ligger det blant annet ute en Lily deer brown og oversized Alexa på salg. Er det bare tilfeldig, eller kan man finne slike goder i butikken i Oslo også?

Anonymous poster hash: 2e349...9c2

Oversized Alexa i sort.

Anonymous poster hash: 2e349...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på butikken i Akersgaten :) er vel ingen andre butikker i Norge? :)

Har tittet litt på US salget på mulberry.com, og der ligger det blant annet ute en Lily deer brown og oversized Alexa på salg. Er det bare tilfeldig, eller kan man finne slike goder i butikken i Oslo også?

Anonymous poster hash: 2e349...9c2

Åja, den ja. Vet ikke om de har fler butikker i Norge, men det er jo klesbutikker som selger mulberry også:) Om man finner salget i butikken også, vet jeg ikke. Du kan jo ringe bort å spørre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på butikken i Akersgaten :) er vel ingen andre butikker i Norge? :)

Har tittet litt på US salget på mulberry.com, og der ligger det blant annet ute en Lily deer brown og oversized Alexa på salg. Er det bare tilfeldig, eller kan man finne slike goder i butikken i Oslo også?

Anonymous poster hash: 2e349...9c2

Vincci i Bergen fører også Mulberry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salget på Mulberrybutikken starter etter nyttår. I år vil jeg tippe mandag 6. :)

Vet du om prisene blir de samme som er på nettsiden ? :)

Det er forresten Mulberry på Follestad på Strømmen storsenter. Kommer de til å ha salg på Mulberry? (kanskje noen som jobber der som leser det ,hihi)

Anonymous poster hash: 2e349...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om prisene blir de samme som er på nettsiden ? :)

Det er forresten Mulberry på Follestad på Strømmen storsenter. Kommer de til å ha salg på Mulberry? (kanskje noen som jobber der som leser det ,hihi)

Anonymous poster hash: 2e349...9c2

Tipper det blir ca det samme ja. Det skal i utgangspunktet ikke være noe rimeligere å kjøpe Mulberry i X land i forhold til X annet land. Det man kan spare på er jo å kjøpe uten tax i utlandet. Husk at det blir toll og fraktkostander ved kjøp på nettsiden.

De pleier å kjøre ganske bra salg på sesongvarene/sesongfargene. Det er ikke salg på en Bayswater i oak, men det er salg på en Bayswater i rosa, om du skjønner :)

Endret av troikaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...