Gjest ElisaMar Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Hei ! Jeg møtte kjæresten min på nett for 1,5 år siden. Jeg er 22 han 30. Alt har vært veldig flott, og han er en fantastisk kjæreste. Dette var egentlig ikke viktig for meg men jeg spurte om vi også skulle være kjærester på Facebook. Han sa nei og jeg respekterer det (vi har møtt hverandres venner, familie osv, så det er ikke viktig for meg). Det hender jo det blir lagt ut bilder av oss sammen, men da passer han på at dette skal ikke på hans Facebook! Jeg syntes dette var skikkelig rart, så jeg begynte og bli litt mer oppmerksom på meldinger, hans Facebook osv. Nå viser det seg at han snakker VELDIG mye med en annen jente (og har gjort dette det siste året). Jeg vet han har noen jentevenninner som jeg har møtt og det er ok for meg. Men denne jenta er 18 år. Jeg ble direkte kvalm da jeg fant dette ut! Min 30 år gamle kjæreste sender dirty meldinger med en 18 år gammel jente!!! Overdriver jeg det her totalt? Jeg føler ikke at jeg har lyst til og ta dette opp med han engang, jeg vil bare forlate han!! Hva mener dere? Overreagerer jeg?? :/
Gjest TheRighteous Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Forlat! Du overreagerer absolutt ikke Endret 6. desember 2013 av TheRighteous 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Kanskje det er datteren hans? Anonymous poster hash: 245bb...539
Zzyzx Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Nei, høres jo ikke ut som noe å satse på. Tydelig at han har en ting for 18-20 år gamle jenter, og det har han sikkert når han blir 50 også. 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Tagg et bilde av dere to på Facebook eller skriv masse romantiske/kjærlige meldinger på wallen hans. Blir han sur over noe sånt - ja, da vet du hvor du har han. Anonymous poster hash: 82d78...012 8
Gjest TheRighteous Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Kanskje det er datteren hans? Anonymous poster hash: 245bb...539 Datteren? Ja, han fikk sikkert barn da han var 12 år .. Helt logisk. Endret 6. desember 2013 av TheRighteous 6
Gjest ElisaMar Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Godt og høre jeg ikke er helt gal som mener dette er helt feil😊 1
nawuraM Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 At en 30 år gammel mann sender dirty meldinger med en 18 år gammel dame er i seg selv ikke så merkelig. Hun er sikkert smashing. Men selvsagt ikke akseptabelt når dette er noe han gjør bak ryggen til en kjæreste.
Gjest TheRighteous Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 (endret) At en 30 år gammel mann sender dirty meldinger med en 18 år gammel dame er i seg selv ikke så merkelig. Hun er sikkert smashing. Men selvsagt ikke akseptabelt når dette er noe han gjør bak ryggen til en kjæreste. Hun er sikkert smashing fordi hun er 18? Morsom tankegang du har! Endret 6. desember 2013 av TheRighteous 5
Gjest ElisaMar Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 At en 30 år gammel mann sender dirty meldinger med en 18 år gammel dame er i seg selv ikke så merkelig. Hun er sikkert smashing. Men selvsagt ikke akseptabelt når dette er noe han gjør bak ryggen til en kjæreste. At hun er 18 har vell ikke noe med saken og gjøre om hun er smashing eller ikke? Men ja, uansett alder så synes jeg ikke man skal gjøre det. Men synes det er veldig spacet og holde på sånn med en som ikke engang er ferdig på videregående 1
pressplay Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 (endret) At en 30 år gammel mann sender dirty meldinger med en 18 år gammel dame er i seg selv ikke så merkelig. Hun er sikkert smashing. Men selvsagt ikke akseptabelt når dette er noe han gjør bak ryggen til en kjæreste. Hun er sikkert smashing fordi hun er 18? Morsom tankegang du har! Har han sagt at hun sikkert er smashing fordi hun er 18 år? Morsom tankegang du har! Endret 6. desember 2013 av pressplay
nawuraM Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Hun er sikkert smashing fordi hun er 18? Morsom tankegang du har! At hun er 18 har vell ikke noe med saken og gjøre om hun er smashing eller ikke? Men ja, uansett alder så synes jeg ikke man skal gjøre det. Men synes det er veldig spacet og holde på sånn med en som ikke engang er ferdig på videregående http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=793335 Har han sagt at hun sikkert er smashing fordi hun er 18 år? Morsom tankegang du har! På sett og vis er det akkurat det jeg sier, ja. Sorry Endret 6. desember 2013 av nawuraM
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Kanskje det er datteren hans? Anonymous poster hash: 245bb...539 Dirty mld til sin datter??? TS ta deg en prat med fyren. Anonymous poster hash: 975d9...9e0
Betasuppe Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Datteren? Ja, han fikk sikkert barn da han var 12 år .. Helt logisk. LOL ja... Ingen far som sender dirty meldinger til sin datter heller.. Det hadde vært ekstra alarmerende! Dump fyren. Han vil framstå som singel, uten tvil. Og det var godt tips... Bare gjør det på f*** - send skriv masse romantiske meldinger og ikke la det være tvil om at han er kjæresten din Bruk tagging av han på bilde, og nevn han med @ foran navnet slik at han blir inkludert. Og så kan du gjøre statusoppdateringer MED en annen person "with person". Kjør på før du evt dumper han, så han får don juan-opplegget sitt ødelagt i samme slengen. 1
Gjest TheRighteous Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Har han sagt at hun sikkert er smashing fordi hun er 18 år? Morsom tankegang du har! Ja, det var jo akkurat det han refererte til. Prøv å les litt mer nøye neste gang så du ikke driter deg ut mer enn nødvendig 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 Kjæreste som flirter på FB er no go. 30-årig kjæreste som flirter med 18-åring er total dealbreaker. Mine venner rundt 30 synes 18 er som barn å regne. Jeg ville nok konfrontert ham høylydt!Anonymous poster hash: c131a...c1f 1
Amphitrite Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Hadde ikke likt at kjæresten min sendte dirtymeldinger til ei annen jente, samme hvor gammel hun var. Synes ikke du overreagerer.
Gjest ElisaMar Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Kjæreste som flirter på FB er no go. 30-årig kjæreste som flirter med 18-åring er total dealbreaker. Mine venner rundt 30 synes 18 er som barn å regne. Jeg ville nok konfrontert ham høylydt!Anonymous poster hash: c131a...c1f Det sier vennene mine også, jeg bare ser ikke at det er verdt min tid. Men ja, hvorfor ikke, han fortener vell og høre det 😊 takk for bra svar!
Gjest Jumo Skrevet 6. desember 2013 #19 Skrevet 6. desember 2013 Enig med folka over meg her. Er ganske sært. Helt tydelig at han er i et skapforhold på internett, han vil vel rett og slett bare framstå som singel slik at ingen nøler med å flørte med han da? Hadde gjort som nevt tidligere; tag han i et bilde, en status eller noe slikt og om han fjerner det eller blir sur så jah, har du vel svaret ditt der. 1
pressplay Skrevet 6. desember 2013 #20 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Ja, det var jo akkurat det han refererte til. Prøv å les litt mer nøye neste gang så du ikke driter deg ut mer enn nødvendig Du må ikke være så hårsår når du tabber deg ut på den måten. Endret 6. desember 2013 av pressplay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå