AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Hallo jeg tror jeg har fått denne sykdommen. Har i lenger tid trodd jeg har hatt urinvegsinfeksjon og har flere gangen blitt behanda med antibiotika( selv om det ikke er påvist noe i urinen). Men jeg har følt noe ikke er som det skal. Har også vært på undelivsundersøkelse uten at det ble funnet noe. Har nå konstante smerter i undelivet og nederst i magen. Smertene blir litt bedre etter jeg tissa, men er der hele tiden. Er det noen som har insterstitell cyctitt som kan fortelle litt om denne sykdommen. Hvordan de merka de hadde den, hvilken behandling har dere fått, virker den. Og hva ser fremtidsutsiktene med en slik sykdom, blir man frisk eller må man lære seg å leve med den? Jobber dere eller er dere sykemeldte. Ja skal til legen igjen, men håper dere som har denne sykdommen kan fortelle meg litt. Blir så deppa av å lese om den på nettet. Hilsen en som er litt deppa.Anonymous poster hash: 01079...a47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå