AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 En venn av meg har nå hatt store blødninger i underlivet i over 7 uker. Hun blør igjennom alt. Hun har også vondt i magen. Hun har brukt samme p-pille i mange år, og får vanligvis mensen ca. hver 3 måned. Så en slik blødning hun har nå er ikke normalt. Hun har fått medisiner av legen som skulle stoppe blødningen, men det har ikke hjulpet. Hun nøler litt med å kontakte lege og legevakt. Er det noen her som har vært borti noe slikt, eller kan tenke seg hva det er? Mengden med blod har ikke avtatt, men bare blitt verre slik jeg forstår henne. Magevondten har også kommet nå i det siste. Anonymous poster hash: b7c0d...d8b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå