Gjest Summers Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Fått med meg at en del kvinner på KG synes det er ekkelt om mannen tidligere har kjøpt sex, så spørsmålet mitt er om det finnes unntak. Finnes det situasjoner hvor dere gutten har kjøpt sex og dere tenker "Åhh så søtt", "Mann med stor M" eller andre kommentarer hvor gutten kommer greit ut? Hva om f.eks gutten var 14 år og forelsket seg i en hore på 30 og brukte opp alle feriepengene på henne, snakk om både middag og sex. Skjedde på pattaya om det er relevant og derfor han ikke så at jenta var såpass mye eldre. Hva er din søteste/mandigste/morsomste/kuleste horekundebekjennelse? Endret 6. desember 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Kan jo dele min: Ute sent på byen. Ikke noe napp. Velger å gå til strøket. Finner en godt voksen men stram dame. Spør: "How much?" Får til svar "What you want?" Sier: "Sucky Fucky" - Thousant - Okey. Blir så ledet inn i romantisk lokale, dempet og behagelig belysning. Tar av klærne Tar på kondom Hun starter å suge Når jeg er stiv legger hun seg på skreiva og rir som jeg aldri har kjent før. To, tre minutter så kommer jeg. Hardt. Beste tusenlappen jeg noen gang har betalt. Eneste gangen jeg har kjøpt meg hore End of Story. Anonymous poster hash: 8a16b...1c4 4
Gjest Ironically me Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Husk at de du har betalt for, teller ikke 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå