AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Noen som har forslag som kan gjøre dette bedre? Saken er, at jeg får oftere og oftere sinnsykt vondt "inni hofteleddet", og nedover lårmuskelen. Har ingen vondter i rygg osv. I starten ble det sånn om jeg hadde trange bukser på, nå funker det ikke med joggebukse en gang :-/ Anonymous poster hash: ec890...4f7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Bør du ikke gå til lege? Anonymous poster hash: 66cee...7ec
shorty Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Anbefaler at du går til lege! Hørtes ikke normalt ut!
Brunhilde Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Du bør gå til lege. Det er sannsynligvis en betennelse i hoften, noe som kan bli kronisk om det ikke blir behandlet.
pusen78 Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Slimpose betennelse,trenger en sprøyte inn i hofte
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Hadde lignende problemer ei stund, og ble senda til røngten og overlege og hele pakka, de bare konstaterte med at ingenting var galt med meg. Var verdt 3 mnd. ventetid og 1000 kroner for en student gitt... viste seg i ettertid det kom av lengdeforskjell i beina, og ble anbefalt å legge en spesial såle i skoen. Men ble til at jeg trente det av meg med heftige knebøy. Anonymous poster hash: 46a80...5d2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Jeg hadde betennelse i slimposen i hofta, ble tilbydd kortisonsprøyte. Men takket nei pga jeg har fått vite om noen som fikk en grop i muskelen av det. Kortison er gift og dreper celler, og du vet aldri hvordan du reagerer på det. Jeg sørget for å gå med gode sko for å minske stress når jeg går. Betonggulv er ikke bra for hofte og rygg. Nå er betennelsen nærmest gått over av seg selv, men jeg må lytte til kroppen og jeg måtte sørge for at jeg har en skikkelig madrass som er bred nok til at jeg kan rulle naturlig rundt om natten når jeg sover. Med engang jeg sover i en enkeltseng med dårlig eller for smal madrass, får jeg problemer igjen Så hva slags seng har du og hvordan går du, og hva slags sko bruker du? Anonymous poster hash: 27ce7...be9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Jeg hadde betennelse i slimposen i hofta, ble tilbydd kortisonsprøyte. Men takket nei pga jeg har fått vite om noen som fikk en grop i muskelen av det. Kortison er gift og dreper celler, og du vet aldri hvordan du reagerer på det. Jeg sørget for å gå med gode sko for å minske stress når jeg går. Betonggulv er ikke bra for hofte og rygg. Nå er betennelsen nærmest gått over av seg selv, men jeg må lytte til kroppen og jeg måtte sørge for at jeg har en skikkelig madrass som er bred nok til at jeg kan rulle naturlig rundt om natten når jeg sover. Med engang jeg sover i en enkeltseng med dårlig eller for smal madrass, får jeg problemer igjen Så hva slags seng har du og hvordan går du, og hva slags sko bruker du?Anonymous poster hash: 27ce7...be9 Tusen takk for svar alle sammen! Skal få skjekket det ut! Høres ikke greit ut når dere sier betennelser osv. :-/ typisk med å få noe sånn :-) Bruker forøvrig helt vanlige sko, og sover i en vanlig seng 😜 har med andre ord aldri tenkt så mye på det ;-) TsAnonymous poster hash: ec890...4f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå