Gjest åffårno Skrevet 7. desember 2013 #21 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Har aldri hørt på maken til vrøvl. Du har åpenbart en tolking av begrepet playrape som faller utenfor hva så og si alle andre har. Og at du prøver og fortelle folk hvordan det faktisk er -du som har en ekstrem tolking av begrepet blir simpelthen for dumt. OK - men jeg bare spør igjen: Hva skiller playrape fra vanlig smårøff sex? Når er det playrape - og når er det ikke? Det må vel kunne gå an å avgrense sånn ca på samme måte som alle andre aktiviteter? Om jeg kaller wetsex for analsex så er jo ikke det en og samme greie - og det må da være lov å lure på hva forskjellene er dersom det tilsynelatende er en "idiotisk tolkning"? Jeg registrerer jo at en gjeng konservativt kristne i USA løper rundt og innbiller seg at de ikke har hatt sex før ekteskapet fordi de bare har hatt analsex og det kun er vaginal penetrasjon som telles, men jeg personlig kan jo ikke ta det for 100% god fisk av den grunn. Endret 7. desember 2013 av åffårno 3
Gjest Malanthor Skrevet 7. desember 2013 #22 Skrevet 7. desember 2013 OK - men jeg bare spør igjen: Hva skiller playrape fra vanlig smårøff sex? Når er det playrape - og når er det ikke? Det må vel kunne gå an å avgrense sånn ca på samme måte som alle andre aktiviteter? Om jeg kaller wetsex for analsex så er jo ikke det en og samme greie - og det må da være lov å lure på hva forskjellene er dersom det tilsynelatende er en "idiotisk tolkning"? Jeg registrerer jo at en gjeng konservativt kristne i USA løper rundt og innbiller seg at de ikke har hatt sex før ekteskapet fordi de bare har hatt analsex og det kun er vaginal penetrasjon som telles, men jeg personlig kan jo ikke ta det for 100% god fisk av den grunn. Vanlig smårøff sex favner om alle mulige scenarioer fra svært korte øyeblikk til hele akten, og kan ta mange former. Playrape er et mere spesifikt scenario som partene spiller ut. Playrape kan definers som smårøff/røff sex. Men smårøff/røff sex er ikke playrape. Den ene er generell og den andre spesifikk. Jeg føler ikke at det er en idiotisk tolkning. For meg er forskjellen ganske så klar. men for all del, dette som mange andre felt er ikke krystallklart. Det finns helt klart gråsoner. Nå orker jeg ikke og snakke om playrape lenger. Selve ordet gjør meg en smule kvalm. Voldtekt er noe av det værste jeg vet, og jeg synes egentlig ikke det er greit og bruke et slikt ord på en slik måte.
Gjest Malanthor Skrevet 7. desember 2013 #23 Skrevet 7. desember 2013 Faen heller slutt OFF TOPIC. Hver gang jeg ser en ny post tror jeg noen har posta noe, så stopp ff. MOD KAN DU RYDDE TRÅDEN? Anonymous poster hash: 163d1...92a Hvorfor skal en MOD rydde tråden? Alt som sies er relatert til emnet. Hvis du tror dette er din egen lille tråd for perverse fantasier kan du tro om igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #24 Skrevet 7. desember 2013 Hvorfor skal en MOD rydde tråden? Alt som sies er relatert til emnet. Hvis du tror dette er din egen lille tråd for perverse fantasier kan du tro om igjen. Jeg har jo skrevet mine ønsker i op (opening post), kan du ikke respektere det? Kom igjen nå. Hold dere on topic og fortell noe pirrende. Anonymous poster hash: 163d1...92a
Gjest Malanthor Skrevet 7. desember 2013 #25 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har jo skrevet mine ønsker i op (opening post), kan du ikke respektere det? Kom igjen nå. Hold dere on topic og fortell noe pirrende. Anonymous poster hash: 163d1...92a Sorry det funker ikke slik. Når tråden er startet lever den sitt eget liv og hvem vet hvor den ender opp. TS har ingen kontroll over hva slags svar han eller hun får etter at den innledende posten er skrevet. Og å tro at du skulle få en samling med saftige fantasier her er vel noe naivt. Dette er ikke et forum for erotiske noveller. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #26 Skrevet 7. desember 2013 Hva skiller playrape fra vanlig smårøff sex? Når er det playrape - og når er det ikke? Playrape er når man rollespiller et scenario hvor den ene parten i hvert fall til å begynne med ikke ønsker de seksuelle handlingene. Om man rollespiller en overfallsvoldtekt, nachspielvoldtekt eller innbruddstyven som skissert over, alt går under playrape. Noen liker å holde rollene helt til endes, mens andre spiller slik at den overfalte parten etterhvert "overgir" seg og underkaster seg. Røff sex er bare sex hvor man dasker, hiver hverandre rundt, osv, hvor begge partene er med på det som skjer fra start til slutt. Anonymous poster hash: b4e50...3a1
miramis Skrevet 8. desember 2013 #27 Skrevet 8. desember 2013 Ikke rart det blir krig i verden om folk skal være så fintfølende. En styrer ikke ens seksuelle følelser, og denne type fantasi er blant de topp tre mest utbredte fantasiene blant kvinner (My Secret Garden). Har til og med vært borti ei som har blitt voldtatt, men fortsatt elsker rapeplay. Fantasi, ikke virkelighet. Tingen er at jeg overhodet ikke er fintfølende. Kjenner bare at jeg ble mektig provosert, som f.eks. den ene gangen jeg så på tv med en venninne (som var voldtatt), og et tvprogram om fetisher startet og "playrape" var en av de. Da ble jeg dårlig. Styr på, tenn på å bli tatt med makt hvis det er så gøy, men for helvete kall det noe annet. Jeg spyr. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå