gele Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Om en uke har jeg eksamen i finans og økonomistyring 1. Jeg er siiiinnnsykt umotivert og gruer meg kjempemye til denne eksamenen. Det er den siste av fem eksamener, så sånn sett er jo det greit, men jeg sliter en del med dette faget, og eksamensnervene begynner å ta på. Har lest pensum og gjør en del eksamensoppgaver nå. Forslag til forberedelse frem til eksamen? Jeg trenger motivasjoooooon.
Nieve Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Gå innom studietorget.no, der står masse artikler om hvordan forberede seg de siste dagene før eksamen :D Jeg holder på å lese gjennom alt pensum en gang til nå, og så har jeg bare tenkt å jobbe med oppgavene, prøve å få inn de fleste begrepene og skjønne sammenhengen Lykke til!
Miss moneypenny Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Fortsett å pugge på gamle oppgaver, mest fokus på de du regner med er mest relevante. Motivasjon: tenk på hvor dritkjipt det blir å konte i mai Lykke til!
Sommernatt Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Fokuser på gamle eksamensoppgaver og det som er blitt lagt ut på it's learning! Regner med du går på BI? Se også på arbeidskrav!
gele Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2013 Går på BI ja Eksamen er om to dager, æææ. Har gjort massemasse eksamensoppgaver nå og pugger formler. Akkurat nå er jeg glad om jeg bare består.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Kanskje det er lurt å dra på den forelesningen i kveld? Anonymous poster hash: 4d888...45e 1
Teppet Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Pugg formler og tidligere eksamenoppgaver. Syns ikke arbeidskravene hjalp noe særlig da jeg tok eksamen, men alle er forskjellige
gele Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2013 Merker det er mye som går igjen på eksamensoppgavene Føler det kommer til å gå greit så lenge man husker hvordan man gjør ting. Det er disse forbaska formlene som går litt i surr i et stresset hode iblant!
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Har gitt opp Faen så jeg hater finans.... Anonymous poster hash: 3447a...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå