Gå til innhold

Klær til fruen, men hva?


79kreps

Anbefalte innlegg

Som alle vet så nærmer det seg jul, og vi mannfolk er gjerne ikke de flinkeste til å kjøpe gaver når det gjelder klær.

Så da trenger jeg litt hjelp til å kjøpe litt klær som en del av gaven til min kjære:-)

Det jeg ønsker å kjøpe er en bukse eller to, samt to topper som passer til.

Hun er glad i bukser som sitter tett hele veien, og ikke noen "posete" topper.

Noen som vil komme med noen gode forslag til både butikk og modell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bukser er så forskjellige i formen, så det kan være litt vanskelig å kjøpe til henne?

Zara har mye fint. Fine topper finner man forresten over alt. Ta deg en tur i flere butikker, ikke vær redd for å spør damene i butikken om hjelp. Det kan også være lurt å få med deg en byttelapp, i tilfelle det ikke passer eller sitter fint på :-)

Du kan også se på nettbutikker: Nelly.com, bubbleroom.no, ellos.no og hm.com/no.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle vet så nærmer det seg jul, og vi mannfolk er gjerne ikke de flinkeste til å kjøpe gaver når det gjelder klær.

Så da trenger jeg litt hjelp til å kjøpe litt klær som en del av gaven til min kjære:-)

Det jeg ønsker å kjøpe er en bukse eller to, samt to topper som passer til.

Hun er glad i bukser som sitter tett hele veien, og ikke noen "posete" topper.

Noen som vil komme med noen gode forslag til både butikk og modell?

Hvor gammel er hun? Og hvilken kroppsfasong har hun? :)

Anonymous poster hash: bf200...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke gi hun gavekort på en butikk hun liker da? For eksempel asos.com, nelly.com, lindex, zalandoo? :) Da kan hun plukke ut det hun liker selv.



Anonymous poster hash: 586a1...c10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gina Tricot har fine slim fit bukser:)



Anonymous poster hash: b7243...c8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke gavekort kjedelig å få i gave fra sin kjære?

Jo, jeg ville kjøpt noen plagg:)

Men bukser er vanskelig å kjøpe til andre. Kan du titte i de buksene hun bruker mye, og se hvor de er fra?

Jeg har prøvd sykt mange bukser, men har kun funnet 1 type jeg liker og som passer meg. Kjøper alle bukser i dette merket. Så om jeg ønsker meg bukse, så spesifiserer jeg hvilken.

Anonymous poster hash: b7243...c8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke gavekort kjedelig å få i gave fra sin kjære?

Bedre å få gavekort, der jeg kan plukke ut klærne selv, i stedenfor å få klær som jeg ikke liker. Men hversin smak :)

Anonymous poster hash: 586a1...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal kjøpe klær synes jeg du kan ta en titt i buksene hun allerede har og bruker mye, så kan du skrive ned størrelsen og få hjelp i butikken. Kan være vanskelig å kjøpe klær(spesielt bukser), så ta med en byttelapp. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttelapp er en selvfølge, og da stiller en jo ganske likt som ett gavekort så lenge jeg kjøper i butikk jeg vet hun liker. Treffer jeg er det gull, bommer jeg så får hun byttet til noe hun liker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk målebånd på hennes eksisterende klær for å ha noen lunde oversikt hva som ville sitte bra. De kan du ta med til butikken for å få skikkelig hjelp.

Kikk også innom klesskapet hennes mtp hvilke merker hun vanligvis går får, og hva slags stil hun har. Utrolig vanskelig å tipse om noe basert bare på at hun liker skinny jeans.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å heller gi gavekort på eks. 2 bukser og 1 topp, eller hva du enn tenkte å kjøpe, samt gavekort på posebæring og entusiasme under handleturen?

Og heller gi en billig og "safe" gave på julaften?? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...