Gå til innhold

Spørsmål til dere gutta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om hun insisterer på å bruke kondom de første gangene? Noen tanker om det? Bør han eller hun kjøpe kondomene i så fall? Er det avtennende?



Anonymous poster hash: e9033...289
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondomer kan fås gratis tilogmed, så det bør ikke være et problem med å skaffe dem. Det er også kanskje best å bruke dem først, og så kan dere etterhvert bare gjøre det uten når dere er begge trygge på hverandre.

Anonymous poster hash: 94d83...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om hun insisterer på å bruke kondom de første gangene? Noen tanker om det? Bør han eller hun kjøpe kondomene i så fall? Er det avtennende?

Anonymous poster hash: e9033...289

Ekstremt positvt. Du har nettopp fortalt meg to ting:

1. Du er trygg på din seksualitet

2. Du tar ansvar for egen kropp

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om du ønsker å være sikker på at du har kondomer tilgjengelig så burde du kanskje skaffe noen selv. Jeg synes uansett at det er mannfolka sin jobb å kjøpe kondomer da jeg allerede betaler for hormonprevensjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om hun insisterer på å bruke kondom de første gangene? Noen tanker om det? Bør han eller hun kjøpe kondomene i så fall? Er det avtennende?

Anonymous poster hash: e9033...289

Hadde blitt jævla skeptisk om hun ikke insisterte!

Samme F hvem som kjøper.

Nja, smarte mennesker som setter helsa høyt er vel til en viss grad tennende selv om det kansje blir litt feil ord å bruke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med andre ord; jeg trenger ikke kvitte meg med mine behagelige bomullsboksere...;)

Hilsen jente



Anonymous poster hash: ee382...cfd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord; jeg trenger ikke kvitte meg med mine behagelige bomullsboksere... ;)

Hilsen jente

Anonymous poster hash: ee382...cfd

Feil tråd!!!

Anonymous poster hash: ee382...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er revnende likegyldig hvem som kjøper kondomene. Kondomer beskytter mot kjønnssykdommer, og både kvinnen og mannen bør være opptatt av dette. Om noen synes det er avtennende at en partner insisterer på kondom de første gangene de har sex, kan de alltids velge å avstå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Stor sannsynlighet for at jeg hadde tatt til takke med oralsex fram til vi hadde vært trygg nok på hverandre til å ikke bruke kondom.

Jeg har aldri hatt en kjønnssykdom, og har ikke tenkt til å få det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singelgut37

Stor sannsynlighet for at jeg hadde tatt til takke med oralsex fram til vi hadde vært trygg nok på hverandre til å ikke bruke kondom.

Jeg har aldri hatt en kjønnssykdom, og har ikke tenkt til å få det heller.

Akkurat det kunne jeg å , ikke farligt at tenke alternativt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om hun insisterer på å bruke kondom de første gangene? Noen tanker om det? Bør han eller hun kjøpe kondomene i så fall? Er det avtennende?

Anonymous poster hash: e9033...289

Da tenker jeg at jeg har vært heldig å truffet på en dame som er tålig oppegående og det hadde jeg :tommelopp: av. Det som er avtennende er jo damer som (i likhet med mange menn) bryr seg null om egen eller andres helse og har ubeskyttet sex uten at testing er unnagjort for begge parter. Sånne holdninger er en klar dealbreaker for min del og overhodet ikke en dame jeg vil ha noe med å gjøre.

En kar som reagerer negativt på kondom i starten forteller jo også da at han heller ikke har for vane å bruke beskyttelse med ny partner/ons/er noe opptatt av testing. Sånne folk er jo de siste du bør ha ubeskyttet sex med.

Det kan jeg kjøpe selv.

Endret av kristian82
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor sannsynlighet for at jeg hadde tatt til takke med oralsex fram til vi hadde vært trygg nok på hverandre til å ikke bruke kondom.

Jeg har aldri hatt en kjønnssykdom, og har ikke tenkt til å få det heller.

Hvis en person vil bruke kondom for å unngå sykdommer, så er vel neppe personen så blåst at det å suge uten kondom syns hun er greit? Akkurat de samme sykdommene kan jo smitte da.

Om du har for vane å ha ubeskyttet sex fordi du "ser at partneren er frisk" så er det jo bare flaks om du ikke har fått noen sykdommer. Tester man seg ikke kan man ikke vite om man har fått noen sykdommer heller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hvis en person vil bruke kondom for å unngå sykdommer, så er vel neppe personen så blåst at det å suge uten kondom syns hun er greit? Akkurat de samme sykdommene kan jo smitte da.

Om du har for vane å ha ubeskyttet sex fordi du "ser at partneren er frisk" så er det jo bare flaks om du ikke har fått noen sykdommer. Tester man seg ikke kan man ikke vite om man har fått noen sykdommer heller.

Har aldri blitt sugd med kondom på. Ever.

Og om du faktisk hadde lest innlegget mitt, så har jeg som vane å vente til jeg er trygg nok på partneren til å få vite om det er behov for kondom eller ikke.

Strengt tatt har jeg ikke det heller, da jeg holder meg til kun én partner.

Red: og hvorfor tror du ikke jeg har testet meg?

Endret av Katten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om hun insisterer på å bruke kondom de første gangene? Noen tanker om det? Bør han eller hun kjøpe kondomene i så fall? Er det avtennende?

Anonymous poster hash: e9033...289

Jeg har alltid brukt kondom og skaffet det selv. Helt naturlig at gutta gjør det.

Anonymous poster hash: 9dded...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg kan ikke si jeg syns det er spesielt avtennende at ei dame ikke har lyst til å bli dyttet full med virus, bakterier og sædceller fra menn hun nettopp har truffet..

Jeg syns det er en betryggende ting.

Er hun ikke intressert i gummi de første gangene, så er ikke jeg videre intressert i samleie med henne.

Jeg pleier aldri si at jeg har kondomer på meg, av den enkle grunn at jeg ikke vil virke som påtrengende, intens eller at jeg har lagt opp til sex. Men det betyr ikke at jeg ikke har dem...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært standard i mine forhold at vi bruker kondom til begge har testet seg for sykdommer. Jeg synes det er en fin ting (selv om jeg hater kondomer). Det får meg til å føle meg mye tryggere på partneren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Jeg insisterer selv, så for min del er det helt naturlig.

Ble litt kjedelig å tygge antibiotika annenhver uke.

Probiotika er dyrt!

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...