minniepus Skrevet 13. mai 2004 #21 Skrevet 13. mai 2004 Jeg har 7 søskenbarn, inviterer 4. Han har 8, inviterer 2 (resten er under 13). Ingen sure miner.
smilepia Skrevet 13. mai 2004 #22 Skrevet 13. mai 2004 Hørtes ut som en kjennt problemstilling. Min forlovede vil helst ikke ha så mye folk uansett (liker ikke oppmerksommhet), mens jeg synes det kan være fint å innvitere alle. Bl.a er det fint nettopp fordi man har lite kontakt ellers, og man må faktisk gjøre noe aktivt for å holde familien samlet. Slikt skjer ikke av seg selv! Men jeg kunne aldri tenkt meg å gjøre forskjell. Alle eller ingen er min filosofi, og det inkluderer sammboere/ektefeller. Desvere blir det gjerne dyrt da, så vi har tenkt at det kanskje bare må bli foreldre, søsken, tanter og onkler og noen få venner. Kommer alle blir vi fort over 60 likevel... Hos oss vil det ikke være aktuellt å dele mellom middag og kaffe. Vi er fra hver vår del av landet og halvparten av våre gjester må reise langt for å komme i bryllupet. Da går det ikke ann å bare innvitere de på kaffe synes jeg. Men hadde vi vært fra samme sted og de fleste bodd i nærheten hadde det helt sikkert vært en bra løsning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå