AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 jeg har da hatt kjæreste i 4 år, vi bodde sammen i ca 2 år. Vi har gått fra hverandre nå, det er ca 2 mnd siden. Det hender vi overnatter hos hverandre, vi snakker sammen hver dag. Hvis jeg har sovet over hos en annen gutt føler jeg at jeg er utro, men i prinsippet er jeg jo ikke det. Har fått relativt god kontakt med en annen type nå, som lurer på om jeg vil være over til lørdag, men jeg er så redd denne skyldfølelsen. What to do? Anonymous poster hash: 7e7ce...bd1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Du er utro hvis du og x'n har noe på gang igjen, og du sover over hos en annen du driver og beiler/dater/roter med. Etter min mening spiller det da ingen rolle om du faktisk ikke rører fyren samt også sover over på sofa'n hans. Du er uansett utro! Hvis du og x'n er ferdige med hverandre og begge to er inneforstått med dette så mener jeg du strengt tatt kan gå til sengs med ham nye. Og ikke utro! Anonymous poster hash: 205b8...c52 1
Gjest Katten. Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Dere har slått opp. Selv om dere roter litt i lag, så er dere fortsatt slått opp. Det er kronglete og langt fra optimalt, men du har fortsatt den moralske foten innenfor grensen - etter min mening. 2
miramis Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Etter min mening spiller det da ingen rolle om du faktisk ikke rører fyren samt også sover over på sofa'n hans. Du er uansett utro! Anonymous poster hash: 205b8...c52 Haha herregud. Da har jeg vært utro mange ganger i mitt liv, djesus. 1
Mike Waters Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Spørsmålet er vel heller om dere faktisk har gått fra hverandre og om begge deler den samme oppfatning. Når ting er uklart blir de ofte uklare, det ligger i sakens natur. 2
Frisørdama Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Go 4 it... Er det slutt så er det slutt. Vil han at du skal holde deg til han så får han be deg om å bli dama hans igjen da 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå