Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden dere sier i fra om det på forhånd blir det en varselstrekant! :rolleyes:

Kan låne min, jeg har refleksvest og jeg :)

Anonymous poster hash: 81f93...da5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tør ikke gjennomføre likevel?

Nei da. Hadde bare vært greit med litt back-up. Tviler på at jeg har den nødvendige libidoen som skal til for å tilfredsstille 3 kvinner på en gang. Stiller du?

Skrevet

Å ha en slik tilfeldig trekant etter nesten å ha dødd to ganger er jo å BE OM å få dødelige kjønnssykdommer.

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

P.S. Er det fortsatt aktuelt med trekant dersom det skulle vise seg at alt er blank løgn?

Jeg har forstått det slik at menn må lyve for å få sex, så dette er nok et godt sjakktrekk!

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Nei da. Hadde bare vært greit med litt back-up. Tviler på at jeg har den nødvendige libidoen som skal til for å tilfredsstille 3 kvinner på en gang. Stiller du?

strap-on!

Skrevet

Å ha en slik tilfeldig trekant etter nesten å ha dødd to ganger er jo å BE OM å få dødelige kjønnssykdommer.

Kan bare pule i ræva, så går det bra.

• Liker 1
Skrevet

Det er tydeligvis noen som har lyst at du skal være på jorda en stund til ;-)) Godt det gikk bra !

Anonymous poster hash: 92f5c...3f3

Merkelig konklusjon å trekke når han selv først sklir og så nesten blir påkjørt. Virker som om noen prøver å bli kvitt han!

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Det er så mye som er påbudt og forbudt i dette landet. Vanskelig å holde oversikt over alt. Men ok, "ha seksuelt samkvem" da, dersom det låter bedre.

Det er ganske alvorlig at du ikke har varseltrekant. Men jeg regner med at du selvsagt hadde sikkerhetsvest i bilen og selvsagt tok på deg den når du gikk ut? Eller driter du i lovene der også? Vet du, da er det ikke så mye du trenger å klage over om du blir påkjørt og må sitte i rullestol resten av livet. Om du mener at ditt liv OG ANDRES koster mer enn en varseltrekant og en sikkerhetsvest, så drar du og kjøper det og har det i bilen. Det er vel ikke noe kult om du eller noen andre blir drept bare fordi at du ikke gidder å passe på hva du skal ha i bilen til en hver tid?

Det er ikke uten grunn at vi har disse lovene vet du.

• Liker 1
Skrevet

Det er ganske alvorlig at du ikke har varseltrekant. Men jeg regner med at du selvsagt hadde sikkerhetsvest i bilen og selvsagt tok på deg den når du gikk ut? Eller driter du i lovene der også? Vet du, da er det ikke så mye du trenger å klage over om du blir påkjørt og må sitte i rullestol resten av livet. Om du mener at ditt liv OG ANDRES koster mer enn en varseltrekant og en sikkerhetsvest, så drar du og kjøper det og har det i bilen. Det er vel ikke noe kult om du eller noen andre blir drept bare fordi at du ikke gidder å passe på hva du skal ha i bilen til en hver tid?

Det er ikke uten grunn at vi har disse lovene vet du.

Må du ødelegge slik en lystig tråd med moralske formaninger? Det var faktisk akkurat det jeg likte med Falken i dag, at de ikke begynte å moralisere om å det kjøre med sommerdekk om vinteren f.eks.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Må du ødelegge slik en lystig tråd med moralske formaninger? Det var faktisk akkurat det jeg likte med Falken i dag, at de ikke begynte å moralisere om å det kjøre med sommerdekk om vinteren f.eks.

Det er ikke en moralsk formaning. Det som jeg reagerer på er at du ikke gidder å følge norsk lov fordi du ikke bryr deg om at du kan drepe andre i trafikken. For det er ikke bare deg det går ut over. Hadde det vært gøy og hatt på samvittigheten at du hadde drept noen fordi du ikke gadd å ha en liten varseltrekant i bilen?

Så det handler ikke om at du skal få bot eller at du kan bli drept, for akkurat det driter jeg i (joda, trist om du blir drept, men du selv synes jo det er greit siden du ikke følger reglene) men det handler om at sånne som deg ikke skulle hatt lappen fordi du kan skade og i verste fall drepe andre mennesker.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke en moralsk formaning. Det som jeg reagerer på er at du ikke gidder å følge norsk lov fordi du ikke bryr deg om at du kan drepe andre i trafikken. For det er ikke bare deg det går ut over. Hadde det vært gøy og hatt på samvittigheten at du hadde drept noen fordi du ikke gadd å ha en liten varseltrekant i bilen?

Så det handler ikke om at du skal få bot eller at du kan bli drept, for akkurat det driter jeg i (joda, trist om du blir drept, men du selv synes jo det er greit siden du ikke følger reglene) men det handler om at sånne som deg ikke skulle hatt lappen fordi du kan skade og i verste fall drepe andre mennesker.

Alt dette fordi jeg ikke hadde varseltrekant i bilen? Altså, dersom du hadde kritisert meg like hardt for det med sommerdekkene, skulle jeg lagt meg paddeflat og tatt det som en mann. Men du er jo så opphengt i den varseltrekanten at du sikkert ikke en gang fikk med deg at jeg kjørte på sommerdekk. Sommerdekk, baby!

Men nå kommer jeg deg i forkjøpet og tar, som sagt, masse selvkritikk, og legger meg paddeflat angående de sommerdekkene. Det var virkelig kritikkverdig å kjøre til jobb idag på sommerdekk, med tanke på at det så litt "vinter-aktig" ut i dag morges. Og hjemover gikk det jo riktig så ille. Så dette må man helt klart lære av. Beklager så klart også til alle potensielle ofre.

Sånn. Nå er det ikke noe poeng i at du kritiserer meg ytterligere for de sommerdekken, i og med at jeg allerede har tatt for meg det punktet og beklaget det.

• Liker 1
Skrevet

Så flaks at det gikk bra!! Gratulerer, og feir at du lever!!! :hug:

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Alt dette fordi jeg ikke hadde varseltrekant i bilen? Altså, dersom du hadde kritisert meg like hardt for det med sommerdekkene, skulle jeg lagt meg paddeflat og tatt det som en mann. Men du er jo så opphengt i den varseltrekanten at du sikkert ikke en gang fikk med deg at jeg kjørte på sommerdekk. Sommerdekk, baby!

Men nå kommer jeg deg i forkjøpet og tar, som sagt, masse selvkritikk, og legger meg paddeflat angående de sommerdekkene. Det var virkelig kritikkverdig å kjøre til jobb idag på sommerdekk, med tanke på at det så litt "vinter-aktig" ut i dag morges. Og hjemover gikk det jo riktig så ille. Så dette må man helt klart lære av. Beklager så klart også til alle potensielle ofre.

Sånn. Nå er det ikke noe poeng i at du kritiserer meg ytterligere for de sommerdekken, i og med at jeg allerede har tatt for meg det punktet og beklaget det.

Jo, jeg fikk med meg at du i tillegg ikke kjører med vinterdekk.

Så jeg lurer: la oss si at du dreper noen i trafikken: hadde du synes det var morsomt? Jeg kan selvsagt ikke se en annen forklaring enn at du troller, fordi så lite intelligente mennesker hadde aldri klart og fått lappen, men synes du virkelig dette er morsomt å trolle om?

Synes du det er morsomt å trolle om at du driter i om du dreper folk?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jo, jeg fikk med meg at du i tillegg ikke kjører med vinterdekk.

Så jeg lurer: la oss si at du dreper noen i trafikken: hadde du synes det var morsomt? Jeg kan selvsagt ikke se en annen forklaring enn at du troller, fordi så lite intelligente mennesker hadde aldri klart og fått lappen, men synes du virkelig dette er morsomt å trolle om?

Synes du det er morsomt å trolle om at du driter i om du dreper folk?

Noen overdrivelser i denne historien kan det jo så klart være. Kanskje noe av det også er rent oppspinn. Kanskje alt dette bare var noe som nesten skjedde. Hvem vet? Men det som uansett er positivt, er at vi fikk spredt litt "trygg trafikk" til andre brukere på KG, i disse vinterstider.

Endret av Trapp
  • Liker 1
Skrevet

Klart det, Trapp! Herregud, du døde jo nesten, hurra for livet!!! :danse::vin::hug::ol::sengekos:

• Liker 2
Gjest Summers
Skrevet (endret)

Har asperger nok til å se at gratis sex er sosial dumping på sitt verste. Pisse på verdens fattige kvinner.

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Siden dere sier i fra om det på forhånd blir det en varselstrekant! :rolleyes:

Den var tørr. Å HERREGUD, så tørr den var. =P

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Den var tørr. Å HERREGUD, så tørr den var. =P

I know! :nigo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...