AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Tenkte å overraske kjæresten med nytt undertøy (altså at jeg har kjøpt meg nytt undertøy - til ære for ham). Kjøpte denne BH-en i stad. Tenkte at den ville passe fint (vi ser ikke hverandre før like før jul). Nå er jeg litt usikker. Er den for søt? Jeg er litt "søt" av meg sånn stilmessig, men i senga vil jeg jo helst være sexy... Vad tyske, kvinner som menn? Anonymous poster hash: 0872f...a6e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Det kom kanskje ikke så godt frem på bildet, men det er altså en blondebh med paljetter.. Hehe..Anonymous poster hash: 0872f...a6e
MsMax Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Funker jo bra det da med en matchende truse/string. Synes ikke den var for søt, rødt er generelt en "sex-farge" så 1
Gjest Eurodice Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Tenkte å overraske kjæresten med nytt undertøy (altså at jeg har kjøpt meg nytt undertøy - til ære for ham). Kjøpte denne BH-en i stad. Tenkte at den ville passe fint (vi ser ikke hverandre før like før jul). Nå er jeg litt usikker. Er den for søt? Jeg er litt "søt" av meg sånn stilmessig, men i senga vil jeg jo helst være sexy... Vad tyske, kvinner som menn?Anonymous poster hash: 0872f...a6e Jeg synes den var mer søt enn sexy, men det er smak og behag . "Vad tycks" heter det på svensk. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Jeg synes det er dritsexy med undertøy som i seg selv ikke skriker "sexy", så lenge hun som har det på er vill allikevel. Kontrasten mellom at hun ved første øyekast kan se søt og uskyldig ut, men oppfører seg som det stikk motsatte, synes jeg krydrer det hele. Anonymous poster hash: 53460...857 1
Gjest Katten. Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Jeg finner egentlig ikke undertøy sexy. Eller, for å si det på en annen måte: jeg finner alt undertøy sexy, for da må jeg bare ta av dét før jeg kommer til hovedretten. 1
Gjest Awzm me Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Synes rød er en sexy farge, så, I call sexy 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Ser forresten ut som du har grei størrelse på puppene, så tror ikke han kommer til å tenke så mye på undertøyet i det hele tatt. Anonymous poster hash: 53460...857 1
Gjest Coolaid Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Absolutt godkjent Passer fint til jul også... følg magefølelsen din, vær deg selv. Ingen mann vil kunne klage på deg pakket inn i denne
Kytro Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Hvis du stiler opp i en hotpants eller lignende som ikke viser ALT. Og tar på deg "kom å ta meg" uttrykket så vil jeg tro dette funker VELDIG bra! Santas naughty helper! 1
Gjest JakeGreen Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Søt den. Det viktigste er at den er rask å få av. Plutselig ligger den i et hjørne uansett. Sånn sett har jeg mer øye for trusen. Den kan jeg vente litt lenger med.
miramis Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Har trusen som matcher den bhen. Syntes den var sexy jeg.
Ilyena Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Jeg er veldig veldig glad i å kle meg opp for kjæresten min, alt fra super søtt til mye mindre søtt, det som er viktig er det du nevner her er at du gjerne vil være sexy i sengen, så bruk tid på å fikse deg gjerne litt mer utfordrene sminke sjekk ut linker på youtube , nå vet jeg ikke heøt hvordan du er ut men en sminkestil som passer deg, bruk tid på å fikse deg barbering fiksing av hår. Jeg syns hele den prosessen er litt små pirrende i påvente av at mannen min skal komme hjem og bare det i seg selv er med på å løfte stemningen i deg og gir degmer selvtillit. og det er det som er nøkkelen hvis du liker den bh'en og du syns den er spesiell så får den degtil å føle deg spesiell og kjæresten din finner deg garantert super attraktiv og for ham er det også sexy at du gjør dette og kjøpte den bh'en med ham i tanke. så slå deg løs og nyt det. 1
Gjest åffårno Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Jeg synes den var litt sukkersøt, spesielt pga sløyfen og de paljettene. Men ærlig talt tror jeg han mannfolket bryr seg veldig lite, og er uenig Synes det avhenger av alder også - yngre jenter tåler bedre litt oversøtt undertøy. Kommer jo og an på resten av undertøyet og hva du går med til.
Mike Waters Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 Jeg setter stor pris på sexy undertøy, og kjøper også en del til samboeren. Enig med taleren over, den var kansje litt vel søt, men.....hver sin smak
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Jeg synes den var litt sukkersøt, spesielt pga sløyfen og de paljettene. Men ærlig talt tror jeg han mannfolket bryr seg veldig lite, og er uenig Synes det avhenger av alder også - yngre jenter tåler bedre litt oversøtt undertøy. Kommer jo og an på resten av undertøyet og hva du går med til.Jeg setter stor pris på sexy undertøy, og kjøper også en del til samboeren. Enig med taleren over, den var kansje litt vel søt, men.....hver sin smak Jeg skjønner at den kanskje ikke var heeeelt ypperlig. I hvertfall ikke når jeg går inn for å være sexy. Men sett at jeg har den på og er "uforberedt", er den så sukkersøt at det blir bittelitt turn off? Altså den skal jo av, men allikevel.., (Jeg er forøvrig 20 år gammel)Anonymous poster hash: 0872f...a6e
Mike Waters Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Jeg skjønner at den kanskje ikke var heeeelt ypperlig. I hvertfall ikke når jeg går inn for å være sexy. Men sett at jeg har den på og er "uforberedt", er den så sukkersøt at det blir bittelitt turn off? Altså den skal jo av, men allikevel.., (Jeg er forøvrig 20 år gammel)Anonymous poster hash: 0872f...a6e Turn-off blir det nok ikke. Den fungerer nok sikkert utmerket til formålet, og i all hovedsak så er det jo "innmaten" som teller At den skal av behøver ikke å bety at den ikke kan være stilig, elegant, sexy og classy. Vi menn er forskjellige. Noen liker svart, ande liker rødt, noen liker rosa, noen liker ingenting og mange liker at det er lett og greit å få av på noen sekunder. Prøv deg frem du 1
Gjest åffårno Skrevet 6. desember 2013 #19 Skrevet 6. desember 2013 Jeg skjønner at den kanskje ikke var heeeelt ypperlig. I hvertfall ikke når jeg går inn for å være sexy. Men sett at jeg har den på og er "uforberedt", er den så sukkersøt at det blir bittelitt turn off? Altså den skal jo av, men allikevel.., (Jeg er forøvrig 20 år gammel)Anonymous poster hash: 0872f...a6e Han kommer 100% sikkert garantert ikke til å mene det samme som meg - tror neppe han legger merke til paljettene for å si det slik Når man er 20 kan man som sagt gjerne gå med litt mer "søtt" undertøy uten at det nødvendigvis ser like søtt ut. Det er jo ikke en knallrosa babydoll med rysjer, liksom. Han blir nok veldig fornøyd 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. desember 2013 #20 Skrevet 10. desember 2013 Ikke bare jeg som har gått til innkjøp av rødt undertøy, nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå