AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hei, trenger litt hjelp her! Vant gavekort på reise i september og bestilte med en gang en tur til Tenerife med dette gavekortet, samt at samboer betalte også litt hver. Vi har gledet oss til å reise ned, men nå er det slik at jeg ikke har lyst til å ta med kjæresten pga. problemer som har oppstått i forholdet. Han smisker også utrolig mye bare for å være med på denne turen, har mistanker om at han kommer til å gjøre det slutt etter turen, så frister lite.. Han har ikke betalt stort, og gavekortet var det jeg som vant. Problemet er at turen er fra 12 til 22 des og jeg mangler reisebuddy. Pga sosial angst tør jeg rett og slett ikke å dra alene, at kjæresten blir med er mer eller mindre uaktuelt, og jeg har ingen venninner som har tid til å være med på så kort varsel.. Hvordan kan jeg finne reisebuddy på så kort varsel? Dette er snakk om å kose seg og slappe av, ikke partyparty og drita full hele ferien. Bare å slappe av å ikke være her hjemme i kulda. Jeg er 22 og veldig avslappet av meg. Noen som har tips? Jeg er redd alternativet blir å avlyse, og det er så kjipt når jeg først har vunnet gavekort og betalt litt. . Anonymous poster hash: 83ebe...b20
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Jeg ville nå synes det var MYE skumlere med 10 dager med en villt fremmed (potensielt gal) person enn å reise alene. Det er mange sprøe folk der ute, og ikke fullt så mange greie. Særlig når du tilbyr gratistur på kort varsel. For la oss innse det: folk i jobb og studenter flest er hektisk opptatt akkurat nå. Så min anbefaling: dra alene eller bit i det sure eplet og ta med typen. Anonymous poster hash: 7ec53...3df 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Ja, du sier noe der. Skulle ønske det var en nettside som het finntryggreisepartner.no. Tenkte ei grei, ikke-gal, forsiktig jente på samme alder da, som kanskje ikke har vært så mye i det store utland og har lite å gjøre i førjulstiden. Ikke skummel mann på 50. Æsj, har virkelig ikke lyst til å ta med typen.. Anonymous poster hash: 83ebe...b20
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Kunne ha gjort det, men kort varsel og såpass langvarig tur gjør det litt vanskelig. Familiemedlem har du sikkert tenkt på allerede? Kjipt å avlyse, men er det ikke enda kjipere å bite i det sure eplet ift kjæresten i ti dager når du egentlig skulle kose deg? Men ja, finntryggreisepartner.no hadde vært noe, det..... Anonymous poster hash: 2921e...e48
JegReiserAlene Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Hei, jeg syns absolutt ikke du skal avlyse når du har gledet deg til tur! Jeg har reist mye alene, og dersom dette er en tur der alt er klappet og klart når du kommer ned, så er det en ypperlig mulighet til å prøve å reise på tur på egen hånd. Ikke bare får du tid til å slappe av, tenke, lese en god bok og spise akkurat den maten du ønsker uten diskusjoner - men du får en opplevelse å vokse på også! Om du ikke er vant til å være alene, så kan du kanskje kjede deg litt - men er det egentlig så ille? Husk at det er DU selv som velger hva du gjør når du kommer dit, og du setter selv dine grenser for hvor sosial du tør/vil være der. Det er vel ikke så mye verre å komme i kontakt med fremmede når du er fremme, enn å reise med en vilt fremmed? Lykke til! Om du trenger litt oppbacking når du reiser må du gjerne sende meg en PM med mailadresse, så kan jeg gi deg gode råd fra egne erfaringer. PS! Dersom du velger å reise alene må du gjerne sende inn din historie til bloggen Jeg Reiser Alene - vi deler den gjerne med våre lesere 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå