AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvis man skal si "i utgangspunktet.." på engelsk, hvordan sier man det da? Det blir jo litt feil å si "originally", gjør det ikke? Anonymous poster hash: 5b7e4...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Del Skrevet 5. desember 2013 "In the exit point" Anonymous poster hash: 18aba...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Del Skrevet 5. desember 2013 To begin with? Anonymous poster hash: 3fea5...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 5. desember 2013 #4 Del Skrevet 5. desember 2013 Hva som er den beste løsningen kommer litt an på setningen dette skal brukes i, men både «originally» og «to begin with» vil være mulige alternativer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 5. desember 2013 #5 Del Skrevet 5. desember 2013 In the first place? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Del Skrevet 5. desember 2013 Kommer an på sammenhengen. Si hele setningen du har tenkt til å bruke. Anonymous poster hash: d59c9...55f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #7 Del Skrevet 5. desember 2013 essentially originally fundamentally Avhengig av sammenhengen.. kan være lurt å finne et synonym til den norske meningen av i utgangspunktet for så å lete opp det engelske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lubbe Skrevet 5. desember 2013 #8 Del Skrevet 5. desember 2013 Initially 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #9 Del Skrevet 5. desember 2013 Initially Jeg har tenkt og tenkt og visste at det var et bedre forslag enn de jeg husket! Denne hadde jeg gått for (om sammenhengen er den jeg ser for meg da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå