snoker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har p-piller på e-resept og lurer på om mannen kan hente ut pillene for meg? Jeg kommer meg ikke ut døra i dag pga sykdom og de skal startes på igjen i dag Noen som vet dette?
petterm Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Jeg vet ikke hva reglene sier, men jeg har henta ut medisin på eresept for kona flere ganger uten problemer. Send evt. med han bankkortet ditt. Fant noen regler her fra helsenorge.no: 6. Kan andre hente varen for meg? Ja, men husk at personen som henter for deg, må oppgi fødselsnummeret ditt og om nødvendig gi tilleggsopplysninger (f.eks. fullmakt). Vedkommende kan også bli bedt om å vise egen legitimasjon. Ved låst resept må man ha med resepten sitt referansenummer. Apoteket kan be om tilleggsopplysninger.
Noteknekk Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Samboeren min har hentet ut p-piller for meg i alle fall, dog ikke på e-resept.
Lila Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Det har gått helt fint her i hvert fall. Han har bare trengt fødselsnummer
snoker Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2013 Det skulle ikke være noe problem sa apoteket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå