Gå til innhold

Big sex issue


Gekå

Anbefalte innlegg

Hjelp meg, helst i går!

Jeg har en kollega som jeg var/erVi ser hverandre 2 ganger i måneden ved vakt bytte, så er ikke sånn at vi jobber sammen på samme skift (heldigvis)

Men, nå skal jeg komme til poenget.

Jeg fant ut etter en fest at han var litt interessant, men det hadde ikke skjedd noe. Såe, et par måneder etter ble det sex og full ståhei, fulle og jævlige (greit nok)

Vi treffes kanskje 1-2 ganger i uka.

Problemet er, hver gang vi møtes er dette standard; mat, film, sex, sove. Er alltid han som skal begynne å klå, og han prøver ikke forsiktig, her er det rett på sak og blir regelrett vaska i hele trynet av tunga hans. Sex er for meg en ting som jeg ikke ønsker å ha med noen uten at jeg virkelig liker personen, så jeg har latt dette gå. Nå har jeg begynt å tenke veldig mye på det, jeg er faktisk ikke så interessert som jeg var før, og alt dette pga sexen.

I tillegg viser han ingen tegn til kjærlighet, kun hjerter på meldinger, det kan gå flere dager mellom hver gang vi snakker sammen. Og han har sagt en eneste gang at han savnet meg, etter første gangen vi hadde sex. What to do? Hva tror dere greia hans er? Og ja, er helt sikkert at jeg må ruge på noe å si til'n neste gang vi møtes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er vel kun interessert i sex. Gutter mister veldig fort interesse for damer som gir sex fort. (da tenker jeg mister interesse iforhold til å bli sammen som et par). Det er iallfall det jeg har fått høre av alle mine kompiser. De mister altså litt respekt for dama. Er ikke sikkert det er slik i ditt tilfelle men godt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ønsker vel ulike ting. Han: pulings og bra selskap. Du: ømhet, nærhet og romantikk.

Enten får du det du trenger eller så mister du interessen....



Anonymous poster hash: 8f349...237
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...