Lissemor Skrevet 11. mai 2004 #21 Skrevet 11. mai 2004 Jeg har også klart å spare slik at det kan settes opp!Og oppsatt,ja det skal jeg ha
¤Tiili¤ Skrevet 11. mai 2004 #23 Skrevet 11. mai 2004 Jeg vil ha oppsatt, men med noen lokker hengende ned..eh....tror jeg.. :oops: tror ikke jeg er sikker før jeg skal på prøvetime hos frisøren.
*Lene* Skrevet 12. mai 2004 #24 Skrevet 12. mai 2004 Min kjole (Se avatar) er kjemperomantisk, så mitt lange hår skal få korketrekkere!
April Skrevet 12. mai 2004 #25 Skrevet 12. mai 2004 Jeg skal ha håret mitt oppsatt, synes jeg kler det bedre..Blir noe liknede dette, men med noen lokker hengende ned ved ørene..
Gjest Tex Skrevet 12. mai 2004 #26 Skrevet 12. mai 2004 Hva har håret med rammen rundt bryllupet å gjøre? :o
Gjest Phair Skrevet 12. mai 2004 #27 Skrevet 12. mai 2004 Hva har håret med rammen rundt bryllupet å gjøre? :o Det har vel noe å si hvordan man ser ut på knollen? Alt har vel noe å si når man gifter seg? Men det er jo selvsagt noen som ikke tar det så nøye...
helenaa Skrevet 12. mai 2004 #28 Skrevet 12. mai 2004 Jeg har alltid håret løst, derfor vil jeg ha det løst den dagen også. Men jeg skal selvsagt gjøre litt ekstra ut av det - farge/stripe det og få frisøren til å vaske det. Og så skal jeg ha slør, da. Mannen fikk helt sjokk da jeg sa at jeg ikke skulle sette opp håret - han trodde "det var noe alle bruder gjorde" :-) Så feil kan man ta.
Linn3c Skrevet 12. mai 2004 #29 Skrevet 12. mai 2004 Eg er veldig usikker. - Trur eg finn det ut når eg bestemmer meg for kjole. Men alle seier at eg har så fint hår, så det kan godt hende at eg let "prinsessehåret" henge ned. Men alt skal prøvast før den store dagen, så eg finn vel ein variant som eg likar best, tenkjer eg!
Diva Skrevet 12. mai 2004 #30 Skrevet 12. mai 2004 Bryr meg litt her : Finner det egentlig rart at flere mener at "noen kler ikke oppsatt hår". Er det ikke ganske mange forskjellige oppsatte hårfrisyrer da ? Jeg skal absolutt innrømme at man må ha en frisyre tilpasset ansikt og stil etc, men tror de fleste kan finne en eller annen oppsatt frisyre som kler dem.
vimsa Skrevet 12. mai 2004 #31 Skrevet 12. mai 2004 Jeg skal ha oppsatt hår! Har en venninne som er en meget dyktig frisør, og hun skal sette opp håret mitt. Den dagen er det et must med en dyktig frisør, og MYE hårspray! Alle kan kle oppsatt hår, er min mening! Det er bare å finne den rette oppsatsen! Det er uendelig mange varianter, og derfor mener jeg at alle kler oppsatt hår, bare de finner den rette varianten!
Murf Skrevet 16. mai 2004 #32 Skrevet 16. mai 2004 oppsatt! men litt mykt, ikke alt håret dratt vekk fra ansiktet. m
Pip Skrevet 16. mai 2004 #33 Skrevet 16. mai 2004 Eg hadde håret ned - med litt dradd bakover. (her) Dette fordi oppsett hår absolutt ikkje ville vore 'meg' - og eg ville jo bli kjent igjen når eg kom inn i kyrkja... Dessutan syntest eg det passa godt til stilen vår, og til kjolen. Men, synst Mezzaluna har eit aldri så lite poeng - det er jo ikkje sånn at 'oppsatt er alltid best' er omvendt - det kjem heilt an på kjole, stil forøvrig, kva for stemning ein ynskjer, ansiktsfasong etc.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #34 Skrevet 16. mai 2004 Eg skal også ha håret omtrent slik som Pip. Trur det kan bli fint med masse krøller nedover ryggen. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå