Gå til innhold

Oppsatt eller utslått?

Anbefalte innlegg

Gjest Phair
Skrevet

Skal dere sette opp håret eller ha det utslått? Jeg synes det er så fint med de som lar håret være nede jeg. Avhengig av kjolen selvsagt, but still...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal sette det opp. Orker IKKE håret i veien den dagen!!Men fint begge deler!!

Skrevet

Her blir det oppsatt. Jeg er redd håret mitt ikke hadde kommet til å se så bra ut etter noen timer om det skal være løst. Har relativt tynt hår, og siden det er et sommerbryllup så kan det kanskje være greit å ha det litt unna vei slik at det ikke klisterer seg i fjeset. Holder på å spare til langt hår, og de gangene jeg har hatt det løst og hatt på lipgloss så klisterer alltid håret seg til munnen og ender opp i en hestehale.

Skrevet

Synes de fleste er finest med oppsatt, jeg. Men det kommer baade an paa ansiktet og haaret. Og kjolen, selvsagt. Har man nydelige kroeller som lar seg temme litt, er det fint med utslaatt, men ellers er det nok lettest aa faa haaret til aa holde seg pent hele dagen ved aa sette det opp. Tror jeg, da.

Skrevet

Jeg har kort hår, så hos meg blir jo utslått :ler:

Men jeg må ærlig innrømme at jeg syntes oppsatt hår er penest. Stilig at man gjør det lille ekstra denne dagen. Tror også frisøyren holder seg finest dersom det settes opp.

Men har også sett maaange flotte bruder med utslått her.

Skulle jeg selv valgt, ville jeg satt opp håret.

Skrevet

Har alltid utslått til vanlig, derfor ville jeg ha oppsatt hår denne dagen. Frisøren og jeg kom fram til en fin måte å sette det opp på, som fremdeles var "meg" og allikevel kjempelekker.

Skrevet

Jeg skal sette opp håret..Jeg har mye og tungt hår som krever mye jobb å holde pent hele dagen.. Dessuten syns jeg det er penest med oppsatt hår, ihvertfall på denne dagen :-)

Skrevet

eg pleier å ha håret for det meste løst så det blir det denne dagen også, kanskje eg setter det litt opp sån att det blir vekke i fra ansiktet .

vil helst vere meg selv mest muligt.

Har forresten håret litt lengre enn midt på ryggen.

Skal til frisør for å få lagt sminke og frisert håret. :kul:

Skrevet

Jeg skal sette opp mitt hår. Syns igrunn det skal være oppsatt hår til fest.... :wink:

Og siden mange er så hårsåre om dagen,

hva alle andre velger spiller absolutt ingen rolle for meg, jeg har ikke på noe vis sagt at alle må sette opp håret sitt, gjør hva dere vil alle sammen, jeg ønsker ikke å bestemme over noen.....

jeg sier bare at jeg skal sette opp mitt hår og jeg syns det skal være oppsatt til fest.

*dritlei folk som misforstår med vilje* :-?

--------------------------------------------------------------------------

Have a nice day:vinke:

Skrevet

Jeg skal ha det opp, men satte opp håret til ei som ikke kledde det en gang, så en må sjekke om en kler det da... Ikke alle ansiktsformer som helt kommer til sin rett med oppsatt hår.

Gjest Phair
Skrevet

Jeg har tenkt til å ha kjole med åpen rygg, og håret ned i en "spiss" bak. Også skal jeg ha bittesmå blomster i det. Jeg kommer til å bli kjempefin :P

Skrevet

jeg vil ha håret satt opp. endelig klart å spare. :klappe:

Gjest Myumi
Skrevet

Utgangspunktet for denne diskusjonen er helt håpløs. Noen kler ikke oppsatt hår i det hele tatt mens andre kler det meget godt. Å ha utslått hår som skal holde seg fint hele dagen forutsetter en dyktig frisør og god hårkvalitet. Utslått hår pyntet med blomster eller små fletter kan være fantastisk vakkert men som sagt- det kommer veldig an på personen, rammen rundt bryllupet og hårkvaliteten. Men kan ikke si enten eller.

Gjest Phair
Skrevet
Utgangspunktet for denne diskusjonen er helt håpløs. Noen kler ikke oppsatt hår i det hele tatt mens andre kler det meget godt. Å ha utslått hår som skal holde seg fint hele dagen forutsetter en dyktig frisør og god hårkvalitet. Utslått hår pyntet med blomster eller små fletter kan være fantastisk vakkert men som sagt- det kommer veldig an på personen' date=' rammen rundt bryllupet og hårkvaliteten.[/quote']

Ja, da avlsutter vi den da. :roll:

Skrevet

Skal ha det satt opp i en stor litt "bustete" (men likevel glamorøs) kreasjon. Jeg skal ha dårelokker hengende på sidene av fjeset. Tror det blir fint, jeg. Jeg har kjempelangt hår så toppen blir sto og fin og så vet jeg at jeg kler oppsatt hår godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...