Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har ikke fått penger for å ti stille, så jeg kommer snart til å dra en Snowden.

Dette får sjefen ordne!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Nå blir snart innleggene våre slettet. Vi har useriøse innlegg. I en tråd om kornsirkler.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke fått penger for å ti stille, så jeg kommer snart til å dra en Snowden.

Du kommer aldri til å jobbe i dette solsystemet igjen!

• Liker 1
Skrevet

Nå blir snart innleggene våre slettet. Vi har useriøse innlegg. I en tråd om kornsirkler.

Vent nå litt? Kødder dere? Oooops....

Du vil slå av pc-en. Når du slår den på igjen, vil denne tråden bare være et vagt minne. Du vil ikke klare å finne denne tråden igjen. Du vil tro at det bare er noe du har drømt. Du vil ikke snakke om denne tråden, eller nevne den i noe innlegg. Hvis du skulle tenke på denne tråden, vil det være med en vag følelse av skam.

• Liker 1
Skrevet

Hva med EM nivåene? I og rundt kornsirkler måles EM nivåer til opptil 10x så sterke som normalt.

Anonymous poster hash: 6461f...b63
  • Liker 1
Skrevet

Jeg så en episode der noen mennesker (i Norge) lagde et slikt mønster i en åker, for å lure en "synsk" kvinne. Hun laget historier, diktet opp folk som hadde vært der før, osv. Alt var bare et triks, for å bevise at slikt bare er tull. Rent tull.

Anonymous poster hash: 2c346...283
  • Liker 1
Skrevet

Hva med EM nivåene? I og rundt kornsirkler måles EM nivåer til opptil 10x så sterke som normalt.

Gjelder det for ALLE kornsirkler, eller gjelder det for et fåtall. Er det ANDRE tenkelige kilder til elektromagnetisk stråling enn sirklene? Er det noen som har sjekket om man kan finne de samme nivåene i helt uberørte åkre? Dette er de spm som man burde ha besvart før man begynner å spekulere over årsaker. Det er mer enn bare fullt tenkelig at det dreier seg om naturlige variasjoner.

Skrevet

La meg gjette, man har målt nivåene ved å plassere ut el-overfølsomme i åkeren?

Skrevet

La meg gjette, man har målt nivåene ved å plassere ut el-overfølsomme i åkeren?

Good one!

Nei, jeg tror de driver litt på som spøkelsesjegerne, med forskjellige målere og duppeditter. Teknologisk anomaly hunting. Hver gang de får et utslag som de tolker som utenfor normalen, så er det en anomali, som forklares med ufoer/spøkelser/psykiske krefter. Stryk det som ikke passer.

Skrevet

"Kleint" dekker det liksom ikke helt ut. Jeg undres hvor lettlurt man må være for å akseptere denne slags "dokumentasjon" som "bevis".

Det var kun et motsvar til posten foran, som også er "lettlurt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...