Lutetium 71 Skrevet 24. desember 2013 #81 Skrevet 24. desember 2013 Denne var jo litt søt da. Ufoene har visst gått helt kommærs. 2
Mann 42 Skrevet 24. desember 2013 #82 Skrevet 24. desember 2013 Denne var jo litt søt da. Ufoene har visst gått helt kommærs. Men hva BETYR det? Dypest sett, altså. Er det en anbefaling eller en advarsel? Dette er viktig! Hadde crewet på Nostromo klart å avsløre at "nødsignalet" var en advarsel, så ville de jo ALDRI landet på LV-426. Jeg bytter ikke browser før dette blir avklart!
Mann 42 Skrevet 24. desember 2013 #83 Skrevet 24. desember 2013 Du kan sikkert søke opp programmet på TV2.NO Sumo. Å påstå at det er udokumentert bare for at du selv ikke har sett programmet syns jeg jo var litt spesielt Og selv om ikke du kjenner til slike kraftstråler behøver vel ikke det bety at de ikke finnes? Jeg har streifet innom denne tanken også pga stråenes tilstand. De ser ikke ut til å være knukket, men smeltet. Når jeg bøyer et strå vil det som oftest flise seg, de vi så i dette programmet var like hele, men hadde fått denne nittigradersbøyen. Men jeg anbefaler deg å se programmet selv. Strå bøyer seg helt greit uten å brekke. Noe som er demonstrert gang på gang på gang på gang av sirkel-makere som lager kornsirkler med trakkebrett og målesnor. Det er STOR forskjell på å ta et strå mellom fingrene og bøye det, og å legge graset flatt med et brett. Og ærlig talt: SMELTET? Hva slags stråling skulle kunne "smelte" et grasstrå uten å drepe det? Disse cereologene burde gjøre litt faktisk forskning en gang i blant, og f.eks teste ut hvordan det blir seende ut når man lager en bona fide menneskeskapt kornsirkel. Meg bekjent så gjør de aldri det. De tusler rundt i åkrene med måleinstrumenter som de knapt kan betjene, og er i ekstase over et hvert utslag. De aner ikke hva jordan normalt sett inneholder av mineraler, jernkuler eller stråling og magnetisme, så de forsker uten å ha noen gullstandard å sammenligne med. Og de påberoper forklaringsprinsipper som er totalt meningsløse og som de selv overhodet ikke forstår. Som eksotiske energier som kan "smelte" gress. Det er bare latterlig. Som forklaring duger det overhodet ikke, og det er temmelig forstemmende at de er så tette i nøtta og så lite interessert i å finne ut av ting, at de ikke engang TESTER om den enklere muligheten faktisk har noe for seg: Mann med trakkebrett og for mye fritid. 3
Petra75 Skrevet 24. desember 2013 #84 Skrevet 24. desember 2013 Skjønner ikke helt hvorfor du tar det som en personlig fornærmelse at jeg kommer med mine tanker om saken, men ta deg en akevitt og nyt julekvelden God jul! 3
Midgard Skrevet 24. desember 2013 #85 Skrevet 24. desember 2013 Skjønner ikke helt hvorfor du tar det som en personlig fornærmelse at jeg kommer med mine tanker om saken, men ta deg en akevitt og nyt julekvelden God jul! Kan ikke se at det var rettet mot deg, men det er no så. Go jul.
Skvaldersjura Skrevet 26. desember 2013 #86 Skrevet 26. desember 2013 (endret) Så det lages bare kornsirkler i land der det finnes personer som er kjent for å lage slike? Hm,... Det er et spørsmål ikke et svar. Kan vi få et svar kanskje... Endret 26. desember 2013 av Skvaldersjura
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2013 #87 Skrevet 26. desember 2013 Jeg sitter å ser litt på TV2 der det er et program om kornsirklene rundt forbi. Jeg syntes det er utrolig interessant! Har du noen teori på hva det kan komme av? Fylliker?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #88 Skrevet 26. desember 2013 Skjønner ikke helt hvorfor du tar det som en personlig fornærmelse at jeg kommer med mine tanker om saken, men ta deg en akevitt og nyt julekvelden Skjønner ikke helt hvordan du klarer å tolke det at noen kommer med relativt saklige motargumenter som at de tar det personlig. Anonymous poster hash: cc19d...b3f 2
Lutetium 71 Skrevet 28. desember 2013 #89 Skrevet 28. desember 2013 https://www.facebook.com/ingenlikerablilurt/posts/681064628600017 1
Mann 42 Skrevet 29. desember 2013 #91 Skrevet 29. desember 2013 "Kleint" dekker det liksom ikke helt ut. Jeg undres hvor lettlurt man må være for å akseptere denne slags "dokumentasjon" som "bevis".
Sapientia Skrevet 29. desember 2013 #92 Skrevet 29. desember 2013 Ikke den beste videoen, men en demonstrasjon er det jo:
Gjest Gresshoppesang Skrevet 30. desember 2013 #93 Skrevet 30. desember 2013 Det er aliens som har laget disse videoene, sånn at de ikke skal bli avslørt. På den måten kan de lage symbolene sine og verden kan erobres i ro og fred. Alle VET jo at ingen mennesker kan utføre dette. De som blir intervjuet er også aliens. 1
Mann 42 Skrevet 30. desember 2013 #94 Skrevet 30. desember 2013 Det er aliens som har laget disse videoene, sånn at de ikke skal bli avslørt. På den måten kan de lage symbolene sine og verden kan erobres i ro og fred. Alle VET jo at ingen mennesker kan utføre dette. De som blir intervjuet er også aliens. God indre logikk i det der.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 30. desember 2013 #95 Skrevet 30. desember 2013 God indre logikk i det der. I know! Jeg skal melde til moderskipet at du sa det. Kanskje jeg får opprykk under de interne lønnsforhandlingene. 1
Mann 42 Skrevet 30. desember 2013 #96 Skrevet 30. desember 2013 (endret) I know! Jeg skal melde til moderskipet at du sa det. Kanskje jeg får opprykk under de interne lønnsforhandlingene. Det er allerede ordnet. Endret 30. desember 2013 av Mann 42
Gjest Gresshoppesang Skrevet 30. desember 2013 #97 Skrevet 30. desember 2013 Det er allerede ordnet. Takk! Du er en god sjef!
Gjest Gresshoppesang Skrevet 30. desember 2013 #99 Skrevet 30. desember 2013 Dere er med på det? I knew it! Håhåhå! Du prøver å spille uskyldig?
Lutetium 71 Skrevet 30. desember 2013 #100 Skrevet 30. desember 2013 Håhåhå! Du prøver å spille uskyldig? Jeg har ikke fått penger for å ti stille, så jeg kommer snart til å dra en Snowden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå