Alja Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg sitter å ser litt på TV2 der det er et program om kornsirklene rundt forbi. Jeg syntes det er utrolig interessant! Har du noen teori på hva det kan komme av? 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Mennesker. Anonymous poster hash: 4bff1...c23 12
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Moroklumper som liker å se verkene sine og medfølgende ville teorier på TV. Anonymous poster hash: dca0e...dd4 2
-littleme- Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Jeg vet at mennesker står bak noen av disse kornsirklene, men jeg nekter å tro at mennesker står bak absolutt alle. Når mennesker sitter på åser og holder utkikk natten igjennom med diverse utstyr til å se bedre om natten og ikke ser en eneste ting før sola står opp, og det viser seg å være et gigantisk, symmetrisk og utrolig avansert mønster nekter jeg å tro at det er usle "moroklumper" som står bak. 7
Alvina Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Tipper det er magnetisme fra jordunderflaten som møter energibølger fra f.eks. sola. 3
Gjest Sitronmelisse Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Jeg sitter å ser litt på TV2 der det er et program om kornsirklene rundt forbi. Jeg syntes det er utrolig interessant! Har du noen teori på hva det kan komme av? Kulelyn! (Eller noe annet naturlig fenomen som vi rett og slett vet for lite om ennå!) Symmetri er naturens språk; det kreves mindre energi å lage noe symmetrisk enn noe usymmetrisk, derfor er det ikke så rart at kulelyn lager symmetriske mønstre heller.
Tøytigern Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Jeg sitter å ser litt på TV2 der det er et program om kornsirklene rundt forbi. Jeg syntes det er utrolig interessant! Har du noen teori på hva det kan komme av? Noen som trasker rundt å en åker med planker og tau og tråkker ned korn/annen avling på pur f fordi de liker oppstyret etterpå. Åkertagging heter det, ikke kornsirkler. Sånn åkertagging koster millioner av kroner i tapte inntekter for bønder hvert år. At folk ikke får med seg at det er hærverk er over min fatteevne. 6
Tøytigern Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Jeg vet at mennesker står bak noen av disse kornsirklene, men jeg nekter å tro at mennesker står bak absolutt alle. Når mennesker sitter på åser og holder utkikk natten igjennom med diverse utstyr til å se bedre om natten og ikke ser en eneste ting før sola står opp, og det viser seg å være et gigantisk, symmetrisk og utrolig avansert mønster nekter jeg å tro at det er usle "moroklumper" som står bak. Du har ikke tenkt på at det er de som "sitter og observerer" som faktisk har trampa rundt og lagd det mønsteret, da? 4
Nephthys Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Tror ikke det er mennesker som lager dem når man ser de intrikate mønstrene.. Vet ikke om jeg tror det er noen logisk forklaring. Kanskje jeg tror det er utenomjordiske..? 3
HedvigR Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Altså, mennesker har laget romskip som kan reise til Mars. Hvorfor er det noen som tror at mennesker da ikke klarer å lage kompliserte mønstre i en åker? 12
Alja Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #13 Skrevet 4. desember 2013 Jeg tror det er UFO'er. Hahaha. Alt dette med area 51 og alt gjør meg helt nervevrak. Jeg er klar for alien attack! 3
Nephthys Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Jeg tror det er UFO'er. Hahaha. Alt dette med area 51 og alt gjør meg helt nervevrak. Jeg er klar for alien attack! Jeg tror de er snille! De lager jo fin kunst i åkrene våre! 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Jeg tror det er UFO'er. Hahaha. Alt dette med area 51 og alt gjør meg helt nervevrak. Jeg er klar for alien attack! Anonymous poster hash: 21d55...bf1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Moroklumper som noen andre nevner. Tenk hvordan de ler av at noen tror det er UFO Endret 4. desember 2013 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 http://youtu.be/7vyVe-6YdU Anonymous poster hash: 21d55...bf1 P.S. Ignorer tosken fram til 3:00. Anonymous poster hash: 21d55...bf1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #18 Skrevet 4. desember 2013 Jeg tror de er snille! De lager jo fin kunst i åkrene våre! Det er ikke kunst. Det er markering. De deler opp sine områder og hvem som tilhører hvem. Bor på landet selv og de har heldigvis ikke oppdaget oss enda. Eller så finner de oss ikke spesielt interessante, deres tap. Så alle er hjertelig velkomne når "dommedag" kommer. En gang i 2014, mayaene feilkalkulerte. Anonymous poster hash: 03326...2fb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #19 Skrevet 4. desember 2013 Det er ikke kunst. Det er markering. De deler opp sine områder og hvem som tilhører hvem. Bor på landet selv og de har heldigvis ikke oppdaget oss enda. Eller så finner de oss ikke spesielt interessante, deres tap. Så alle er hjertelig velkomne når "dommedag" kommer. En gang i 2014, mayaene feilkalkulerte. Anonymous poster hash: 03326...2fb Endelig en vettug person! Jeg har en bunkers oppi Finnmark, du kan få dele den med meg hvis du vil. Anonymous poster hash: d31a0...ffd
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #20 Skrevet 4. desember 2013 Det er energi. Tenk så magisk, vi vet ikke alt om vår verden Anonymous poster hash: 8dbc2...36a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå