AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jada, jeg vet det finnes utallige tråder om enmet allerede, men jeg er bare utrolig spent og nervøs! Skal ta silikon på fredag og vet ikke helt hva jeg gjør! Hva om legen ikke er enig med meg om hva jeg tror blir fint og det blir helt mislykket? Har lyst på runde, høy profil over muskel.. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 3fd77...ffa
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Om du er slank burde du ikke ta over muskel har jeg lest Anonymous poster hash: 92e63...295
Amphitrite Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Har du ikke hatt konsultasjon med legen ang størrelse før operasjonen? Eh.. Uansett er kirurgene som regel ganske medvillige til å la deg velge selv, men de kommer med råd og tips til hva de tror vil se best ut på din kropp. Har selv runde høyprofil-innlegg over muskel og det ser bra ut på meg fordi jeg ikke har for store proteser og fordi jeg hadde en del hud over fra før slik at overgangen ikke blir så brutal.
Amphitrite Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Om du er slank burde du ikke ta over muskel har jeg lest Anonymous poster hash: 92e63...295 Kommer ikke an på om du er slank eller ei, men på hvordan puppene dine er fra før og om du trenger mye/lite. Endret 4. desember 2013 av Amphitrite
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Kommer ikke an på om du er slank eller ei, men på hvordan puppene dine er fra før og om du trenger mye/lite. Jo, har snakket litt om størrelse, men er enda litt usikker, for jeg vil ikke ha så veldig mye, vil bare fylle ut der jeg har litt løs hud etter vektnedgang, men legen mente jeg burde ha mer enn hva jeg sikkert ville selv for at det skulle se bra ut, så må bestemme endelig dagen før, da skal jeg til legen igjen. Anonymous poster hash: 3fd77...ffa
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 forresten.. gjorde det vondt? Anonymous poster hash: 3fd77...ffa
Amphitrite Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Jo, har snakket litt om størrelse, men er enda litt usikker, for jeg vil ikke ha så veldig mye, vil bare fylle ut der jeg har litt løs hud etter vektnedgang, men legen mente jeg burde ha mer enn hva jeg sikkert ville selv for at det skulle se bra ut, så må bestemme endelig dagen før, da skal jeg til legen igjen. Anonymous poster hash: 3fd77...ffa Ja okey, skjønner. Men da blir dere nok enige i tide uansett. Jeg fikk i alle fall det innlegget jeg ønsket og mengde jeg ønsket (men ønsket mitt var basert på hva kirurgen mente ville se best ut).
Amphitrite Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 (endret) For meg gjorde det veldig vondt, ja, men det skal sies at jeg har ekstremt lav smerteterskel. Når jeg tok mandlene hadde jeg like høye smerter som noen med infeksjon i operasjonssåret, når mitt sår var helt fint. Samme var det med brystene. Ei venninne tok operasjon for under ett år siden, hun tok under muskel (som skal være vondere enn over) og hun hadde mye mindre smerter enn meg. Så det kommer jo veldig an på din toleranse. Uansett er det overkommelig og en liten pris å betale for det endelige resultatet. Endret 4. desember 2013 av Amphitrite
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 For meg gjorde det veldig vondt, ja, men det skal sies at jeg har ekstremt lav smerteterskel. Når jeg tok mandlene hadde jeg like høye smerter som noen med infeksjon i operasjonssåret, når mitt sår var helt fint. Samme var det med brystene. Ei venninne tok operasjon for under ett år siden, hun tok under muskel (som skal være vondere enn over) og hun hadde mye mindre smerter enn meg. Så det kommer jo veldig an på din toleranse. Uansett er det overkommelig og en liten pris å betale for det endelige resultatet. Ok, takk for svar Grunnen til at jeg vil ha over muskel er egentlig fordi jeg har hørt det er mye vondere under muskel! Er litt bekymret for smertene, nemlig. Anonymous poster hash: 3fd77...ffa
Amphitrite Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Ok, takk for svar Grunnen til at jeg vil ha over muskel er egentlig fordi jeg har hørt det er mye vondere under muskel! Er litt bekymret for smertene, nemlig. Anonymous poster hash: 3fd77...ffa De verste smertene er over etter et par-tre dager, så ikke tenk på smertene når du bestemmer deg for over eller under muskel, men tenk på det som vil gi best resultat langsiktig. Om du ikke trener supermye styrke og fortsatt har litt hud på brystet skal det dog gå greit å ta over muskel. Noen operasjonssteder gir også med morfin hjem for første dagen, du kan jo høre om dette er mulig dersom du er redd for smertene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå