Gå til innhold

Klær for 30-åringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er i starten av 30årene hvor handler dere klær? Jeg shopper veldig sjeldent i Norge, men nå er det en stund til jeg skal reise, så jeg trenger litt tips til ok butikker. Innså nylig at bik bok, carlings o.l er for ungdommelig (jeg jobber som lærer og vil unngå å ha like klær som elevene mine..). Har dere noen tips?



Anonymous poster hash: e80dc...50c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handler en del på Mexx og InWear for jobbklær. Mange fine/halvfine enkle topper og cardiganer :)

Anonymous poster hash: 57be5...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper jobbklær på Zara. Har også funnet noen fine bluser på hm og vero moda.



Anonymous poster hash: 6f63d...573
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lærer, og skjønner hva du mener. Zara, VIC og B-Young synes jeg er fine butikker. H&M, Vero Moda, Lindex og Kappahl går det også an å finne en del rimelige og alrighte plagg i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Handler hos bikbok, vero moda, carlings, hm, mango, gina tricot osv. Kler meg nok ganske ungdommelig og det er ikke et krampeaktig forsøk på å se ung ut, men fordi jeg liker klærne. Jeg finner ingenting hos vic, mexx, lindex, kappahl og b-young. Syns mange av klærne der er så kjerring. Jeg bruker ikke akkurat navletopper, uggs, grå svære joggebukser og wow-gensere (fins de enda?) da, et sted går grensen. Jeg går for å være 10 år yngre enn jeg er, men det kommer ikke av klærne, men at jeg generelt ser ung ut. Må vise leg på polet, noe som er ekstra moro om den i kassa er yngre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg er også lærar, og handlar nok der elevane mine handlar. Men det er stor skilnad på kva eg kjøper på HM og kva dei kjøper på HM. Eg handlar ein del på HM, ein del på postordre og ein del knabbar eg heime hjå mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handler hos bikbok, vero moda, carlings, hm, mango, gina tricot osv. Kler meg nok ganske ungdommelig og det er ikke et krampeaktig forsøk på å se ung ut, men fordi jeg liker klærne. Jeg finner ingenting hos vic, mexx, lindex, kappahl og b-young. Syns mange av klærne der er så kjerring. Jeg bruker ikke akkurat navletopper, uggs, grå svære joggebukser og wow-gensere (fins de enda?) da, et sted går grensen. Jeg går for å være 10 år yngre enn jeg er, men det kommer ikke av klærne, men at jeg generelt ser ung ut. Må vise leg på polet, noe som er ekstra moro om den i kassa er yngre enn meg.

Haha, og jeg finner ingenting på hm, Gina, BikBok osv, iallefall ikke noe av kvalitet som vil vare en stund. Og jeg er ikke kjerring (men har en jobb der jeg må se profesjonell ut, ikke casual)

Anonymous poster hash: 57be5...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...