Gå til innhold

Energitap...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter så enormt med energitap. I går så sovnet jeg 5, og stod opp igjen i natt klokken 3. Måtte ha i meg litt vann, siden jeg var helt uttørket. La meg igjen og sov til 9. Vanligvis (før) hadde jeg våknet og stått opp og tatt en tidlig "morgen." Var ute 3-4 timer idag og nå er jeg like sliten igjen. Har ligget to timer på sofaen men nå måtte jeg gå inn i senga. Jeg har ingen energi, etter skole er jeg utslitt og jeg har ikke fulle dager engang. Før klarte jeg å presse meg til å trene og sånn, men nå har jeg ikke sjans. Blir sliten bare ved tanken på å gå ned til senteret. Når jeg går hjemme i trappene så føles det ut som jeg skal besvime. Det kommer og går litt.

Det kan da ikke være normalt og ha såå lite energi? jeg klagde hos legen og sa jeg ville testes for ting, men fikk aldri noe svar på det, så kan ikke ha vært noe galt da? jeg vet ikke hva han testet, men jeg nevnte stoffskifte. Mulig han ikke tok det med.

Anonymous poster hash: b1be3...cd5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har slitt med det i ett års tid selv nå, men der iblant med besvimelser og pustevansker. Legene har ennå ikke funnet ut hva det er.

Tidligere har jeg alltid vært veldig sliten etter skole/jobb, hvor jeg da har sovnet med en gang jeg kom hjem og frem til jeg skulle på skole/jobb igjen.

Skrevet

Hatt pustevansker jeg og, men det tror jeg var panikkanfall. Har gitt seg heldigvis....

Anonymous poster hash: b1be3...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...