Gå til innhold

Muskel- og leddsmerter, skulderplager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Er en gutt på 20 år som har mye plager med kroppen. Jeg har muskel/lymfeknuter under bukspyttkjertelen, i lysken, på brystkassen, på albuene, skuldrene, på ankler og knær. Ellers er jeg generelt stiv i muskler og ledd. Ryggraden min er skeiv. Jeg har hard avføring, den er ofte blodig - spesielt hvis jeg har tatt paracet eller lignende. Jeg er ofte kald på føtter og hender, som sikkert kommer av dårlig blodsirkulasjon.

Det største problemet mitt er skuldrene mine, som har "rullet frem" og fått noen slags hulrom i seg. På grunn av dette blir jeg gåendes med krummet rygg. Spennet mellom skulderbladene har løsnet og satt seg i høyre skulderblad.

Er det noen som har peiling på hva plagene mine kan komme av? Har hatt disse plagene i et års tid nå og begynner å bli oppgitt og litt engstelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Har du ikke vært hos lege? Hva mener du med knuter? Synlige lymfeknuter? Det eR jo forskjell på lymfeknuter og muskelknuter

• Liker 1
Skrevet

Gå og få time hos lege med en gang. Vet du om det er noen i familien med revmatisme/ms? Hva med matlysten? Spiser du variert nok?

Anonymous poster hash: 3c062...772
Skrevet

Hei. Er en gutt på 20 år som har mye plager med kroppen. Jeg har muskel/lymfeknuter under bukspyttkjertelen, i lysken, på brystkassen, på albuene, skuldrene, på ankler og knær. Ellers er jeg generelt stiv i muskler og ledd. Ryggraden min er skeiv. Jeg har hard avføring, den er ofte blodig - spesielt hvis jeg har tatt paracet eller lignende. Jeg er ofte kald på føtter og hender, som sikkert kommer av dårlig blodsirkulasjon.

Det største problemet mitt er skuldrene mine, som har "rullet frem" og fått noen slags hulrom i seg. På grunn av dette blir jeg gåendes med krummet rygg. Spennet mellom skulderbladene har løsnet og satt seg i høyre skulderblad.

Er det noen som har peiling på hva plagene mine kan komme av? Har hatt disse plagene i et års tid nå og begynner å bli oppgitt og litt engstelig.

En kjenning av meg fikk skåret av brystbeinet på langs, fordi det vokste fortere enn kroppen. Inngrepet ble gjort da han var 19 år. Ligner litt på det du beskriver som et spenn mellom skulderbladene. Umulig å si hva plagene kommer av uten en fysisk eksaminering, men du bør snarest komme deg til lege og få stilt en diagnose.

Skrevet

Høres ut som om det er på tide med en legetime :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...