AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg valgte å ta et friår mellom VGS og universitet ettersom jeg trengte en kneoperasjon i august. Etter operasjonen begynte jeg å føle meg mislykket og gråt veldig mye (når jeg gråt begynte det på grunn av at jeg hadde vondt, men det bare fortsatte og jeg klarte aldri å stoppe, det var liksom om noe mer enn bare smertene). Jeg har etter hvert blitt veldig lat og sliten og tilbringer mye tid hjemme hvor jeg sover lenge om morgenen (jeg har alltid kunnet stå opp tidlig om morgenen tidligere) og ikke orker å gjøre så mye. Om jeg først begynner å gjøre noe, som å henge opp nyvasket tøy, begynner jeg ofte å gråte, eller så blir jeg sur og sliten i etterkant. Om jeg har det minste hint av energi om dagen forsvinner alt det når foreldrene mine kommer hjem i 17 tiden. Jeg vil for det meste bare være alene og lengter etter å flytte ut til høsten. Matlysten min er nærmest inteteksisterende, og om jeg først dytter noe i kjeften er det ofte bare salat eller wok. De få gangene de trenger meg på jobb gruer jeg meg alltid i forkant, selv om jeg i utgangspunktet er veldig fornøyd med jobben og trives med det jeg gjør. Jeg jobber i en butikk, hvor jeg er helt alene, og når det ikke er kunder innom blir det alltid til at jeg tenker over hvor sliten jeg er og hvor lenge det er til jeg skal hjem. Anonymous poster hash: 5baec...091
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 hei det høres ut som du dessverre er blitt deprimert. kanskje du bare går gjennom en fase, men det kan også være det er noe som ikke vil gå vekk av seg selv. Når vinteren nærmer seg og det blir mørkere, så blir man som oftest litt mer sliten og trist. Men jeg syntes du bør oppsøke lege og forteller om disse symptomene. Jeg har selv slitt med depresjon i flere år, men jeg tør selv ikke gå til legen. Min grunn er at jeg ville ikke at mine foreldre skal vite om det, men jeg vet at det beste er å gå til legen. Spesielt hvis du er over 18, da foreldrene dine ikke trenger å bli involvert hvis du ikke ønsker det. Lykke til Anonymous poster hash: a4686...6bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå