AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Er det noen som har erfaring med Oxycontin? Jeg har fått det for sterke smerter, men er redd for å bli avhengig. Tenker også på mulige bivirkninger. Noen? Anonymous poster hash: 1d41f...a86
Sugerøret Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 (endret) De har jeg gått på.Hvem har foreskrevet disse til deg? Gikk på de i ca 3år,kuttet ut da jeg ikke fikk særlig lindring og jeg synes det lille den tok ikke var verdt bivirkningene Ble helt stopp i tarmene,smerter,måtte bruke laktulose hver dag samt mircolax for å komme på do (enda jeg drakk godt med vann,samt kaffe..) Fikk til slutt morfin induserte smerter og da sluttet jeg med medisinen. Nå går jeg på smerteklinkk som gir annen type lindring,ved siden av medisinering Ang. avhengighet. Det er for meg stor forskjell på å være avhenging av en tablett for å kunne ha et "ok " liv,vs det å ruse seg for rusens skyld. Tilvenning kan skje,men du må følge legens anvisning og holde deg til den. Heller avhenging av en tablett for å kunne få et tilnærmet levbart liv,enn å gå uten -og livet består kun av smerter. Endret 4. desember 2013 av Kårky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå