Gå til innhold

Avvist

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mann og er sjelden enig med de fleste råd som gis her i forumet, men denne gangen må jeg gjøre et unntak og si meg enig med de kvinnelige rådene: leken er over, du har tapt og kan ikke gjøre mer. Denne jenta har lagt deg i ignorerings-lista si og du burde gjøre det samme.

Fortsetter du å presse på, viser du bare at du er en needy pusling, og du gir henne makt over deg.

Drit i henne og kom deg over det før du skader deg selv psykisk og havner i dyp depresjon som du ikke kommer ut av.

Eneste alternativet jeg kommer på er å oppsøke kontakt med hennes venner og se om du får noe fornuftig ut av dem. Kanskje de vet ting om henne og deres situasjon som du ikke vet.

Ta dette fra en som har gått på samme veier. Slike veier pleier å ende i dype hull.

Anonymous poster hash: 7e628...9c6

Jeg tenkte å gi henne krølltang i julegave. Hun har litt krøllete nøttebrunt hår og ser helt nydelig ut. Er virkelig betatt av henne.

Vil ikke gi henne opp enda.

Anonymous poster hash: 44599...e71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? Hun er ikke intressert det må du skjønne. til mer du maser til verre gjør du det for deg selv.

Anonymous poster hash: 4e3d0...e8d
Skrevet

Jeg tenkte å gi henne krølltang i julegave. Hun har litt krøllete nøttebrunt hår og ser helt nydelig ut. Er virkelig betatt av henne.

Gjør som du vil,men hun kommer til å le og oppfatte deg som en tosk. Kanskje til og med bli litt redd?

• Liker 2
Skrevet

Nei vel, grav din egen grav. Vi prøver bare å hjelpe deg. Du får håpe at hjernen din ikke vekker deg en dag og innser hvor mye unødvendig tid og energi du har brukt på denne jenta. Syns jeg så en tråd i Sørge-forumet om en annen som hadde det like trist og vanskelig som deg. Trist med folk som kjemper for en håpløs kjærlighet som aldri vil bli virkelighet. Livet suger iblant og mirakler skjer ikke dessverre.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg stod liksom litt på siden for henne. Da jeg prøvde ta tak i armen trekte hun seg tilbake og jeg måtte liksom halveis rope etter hun "kom hit" også at jeg ville snakke med hun.

Hun bare løp inn til klassen igjen og jeg så ikke noe til henne etter dette den samme dagen.

Neste dag så hun heller ikke på meg eller sa noe. Hun latet som ingenting har skjedd.

Dude, ikke prat mer med hun. Ever.

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Skrevet

Si at du har vunnet 32 millioner i lotto, da vil hun garantert prate med deg.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

er denne dame stum evt døv eller noe? hvis ikke er dette rett og slett uhøflig oppførsel, og du vil neppe ha en slik dame uansett.

Skrevet

Virker som han endelig har tatt til fornuft da vi ikke har hørt noe fram ham på god stund.

Skrevet

Det er bare de som ikke har naturlige krøller, men ønsker det som trenger det :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...