AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg liker en jente i klassen veldig godt og har gjort det en stund nå. Hun er litt spretten av seg, dvs. at hun finner på mye kødd. Og jeg synes det er veldig søtt så jeg blir jo enormt tiltrukket av henne. Problemet er at hun overser meg helt. Har flere ganger forsøkt å starte en samtale med hun ved å gi komplimanger eller prøve å si noe morsomt. Men hun svarer meg ALDRI. Og det er så jævla irriterende! Folkens, åssen skal jeg håve inn denne fangsten? Anonymous poster hash: 44599...e71
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 La henne være. Anonymous poster hash: c5b0a...490 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 La henne være. Anonymous poster hash: c5b0a...490 Uaktuelt. Ikke enda. Anonymous poster hash: 44599...e71
flinkeceline Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Er ikke så mye du kan gjøre hvis hun ikke svarer deg da 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Er ikke så mye du kan gjøre hvis hun ikke svarer deg da Nei, men hun er så søt... du skulle sett henne. Jeg vil ikke la hun være. Anonymous poster hash: 44599...e71
Corvo Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Hvis hun ikke svarer deg har du allerede tapt. Jeg går ut ifra at dette er ung.skolen (kanskje vgs?) med tanke på at normale mennesker gir en respons når de blir pratet til. Du har ikke engang oppnådd friendzone, så du må enten ta deg sammen, prate skikkelig med henne eller bare gi opp. 6
Brian O'Conner Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Hun avviser deg pågrunn av dere går i samme klassetrinn og date ei i klassen blir feil. Hvis det skjær seg? Tror du det er bare å møt opp på skolen, og alt blir som normalt? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har en venn som plaget henne når vi var mindre og jeg tror kanskje hun holder dette i mot meg. Anonymous poster hash: 44599...e71
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Du mener at du stiller deg opp ved henne og snakker til henne, og hun later som du ikke eksisterer? Er ikke det et ganske tydelig signal? Er du under 10 år, så trenger det ikke å bety noe. Er du over 10 år, så bør du ta hintet. Anonymous poster hash: d194a...c93 3
Berit Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Da må du gå bort til henne, si tydelig navnet hennes og det du vil si, se henne inn i øynene, og si at du forventer at hun svarer deg.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Da må du gå bort til henne, si tydelig navnet hennes og det du vil si, se henne inn i øynene, og si at du forventer at hun svarer deg. skal prøve. takk. Anonymous poster hash: 44599...e71
Gjest Summers Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Uaktuelt. Ikke enda. Anonymous poster hash: 44599...e71 Tror du noen liker deg om du bare blir mer masete? 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Da må du gå bort til henne, si tydelig navnet hennes og det du vil si, se henne inn i øynene, og si at du forventer at hun svarer deg. Jeg tenker det kan være skadelig for forholdet å konfrontere henne på denne måten etter at jeg har snakket til henne først opptil flere ganger. Jeg vil jo ikke tvinge meg på henne heller. Anonymous poster hash: 44599...e71
Gjest .-L-. Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Synes du skal latt henne være om hun aviser deg. Du gjør bare ting verre for deg selv dersom du er påtrengende og needy. Er flere fisk i havet.. 1
Berit Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Jeg tenker det kan være skadelig for forholdet å konfrontere henne på denne måten etter at jeg har snakket til henne først opptil flere ganger. Jeg vil jo ikke tvinge meg på henne heller. Anonymous poster hash: 44599...e71 Hvis hun ikke svarer så er jo ikke forholdet veldig bra. Jeg hadde sagt det til henne at jeg forventet at hun svarte når hun ble spurt. Hadde ikke sagt det på en aggressiv eller ufin måte, men på en selvsikker og rolig måte der jeg sikret meg øyekontakt med henne.
Gjest Katten. Skrevet 5. desember 2013 #16 Skrevet 5. desember 2013 Husk, den som tier samtykker ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Hvis hun ikke svarer så er jo ikke forholdet veldig bra. Jeg hadde sagt det til henne at jeg forventet at hun svarte når hun ble spurt. Hadde ikke sagt det på en aggressiv eller ufin måte, men på en selvsikker og rolig måte der jeg sikret meg øyekontakt med henne. Ok. Prøvde dette. Hun svarte ikke. Hva nå? Anonymous poster hash: 44599...e71
Berit Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Ok. Prøvde dette. Hun svarte ikke. Hva nå? Anonymous poster hash: 44599...e71 Virkelig, ganske utrolig og ganske håpløs jente hvis det ikke feiler henne noe? Du sto rett foran henne og så henne inn i øynene og sa at du forventet svar, og hun bare vred seg unna uten å si noe. Det må jeg si. Du kan da ikke mene at den slags oppførsel er sjarmerende og en egenskap som er noe å trakte etter hos en jente? Nå synes jeg du bare skal ignorere henne helt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #19 Skrevet 6. desember 2013 Jeg stod liksom litt på siden for henne. Da jeg prøvde ta tak i armen trekte hun seg tilbake og jeg måtte liksom halveis rope etter hun "kom hit" også at jeg ville snakke med hun. Hun bare løp inn til klassen igjen og jeg så ikke noe til henne etter dette den samme dagen. Neste dag så hun heller ikke på meg eller sa noe. Hun latet som ingenting har skjedd. Anonymous poster hash: 44599...e71
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #20 Skrevet 6. desember 2013 Jeg er mann og er sjelden enig med de fleste råd som gis her i forumet, men denne gangen må jeg gjøre et unntak og si meg enig med de kvinnelige rådene: leken er over, du har tapt og kan ikke gjøre mer. Denne jenta har lagt deg i ignorerings-lista si og du burde gjøre det samme. Fortsetter du å presse på, viser du bare at du er en needy pusling, og du gir henne makt over deg. Drit i henne og kom deg over det før du skader deg selv psykisk og havner i dyp depresjon som du ikke kommer ut av. Eneste alternativet jeg kommer på er å oppsøke kontakt med hennes venner og se om du får noe fornuftig ut av dem. Kanskje de vet ting om henne og deres situasjon som du ikke vet. Ta dette fra en som har gått på samme veier. Slike veier pleier å ende i dype hull. Anonymous poster hash: 7e628...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå