Gjest cellu Skrevet 11. mai 2004 #1 Skrevet 11. mai 2004 Hei! Vi skal på en forsinket bryllupsreise i desember/januar og lurer på om vi skal velge Florida eller Mauritius. To vidt forskjellige steder, er det noen som har vært på noen av stedene og kan anbefale det? Prismessig vil det kanskje bli billigere å dra til Florida i to uker fremfor Mauritius? Ser liksom for meg at det er mye mer å gjøre i Florida, og at man kan kjede seg hvis man skal tilbringe 2 uker på Mauritius. Synspunkter?
adiva Skrevet 11. mai 2004 #2 Skrevet 11. mai 2004 Kan si hva jeg mener om florida. Vet ikke helt hvor du har tenkt deg der, men selv harjeg vært i Miami og Orlando. MIami er jo en kjempedigg by, dritkule shopper, utesteder, og du kan gjøre skikkelige kupp når det gjelder kamera, videokamera og alt sånt der i en gate borti der. Selv var jeg på south beach, likte meg veldig godt der, og skal nok tilbake dit igjen nå i november. Orlando (kissimmee) syns jeg ikke var så kult, altså, du har jo disneyworld og slikt, men... Vil anbefale Miami! Du kan nyte dagene, eller oppleve forskjellig
Pusekatt Skrevet 11. mai 2004 #3 Skrevet 11. mai 2004 Og Key West!!!!! Key West er helt herlig til bryllupsreise - likeså Fort Lauderdale!
Lilletrollet Skrevet 14. mai 2004 #4 Skrevet 14. mai 2004 Jeg har aldri vært i florida,men jeg har vært på Mauritius,og anbefaler det veldig! Det var paradis på jord! Det er nok å gjøre på Mauritius,så jeg tror ikke du kommer til å kjede deg. Kjøp Neos Guide (bok) om Rèunion, Mauritius og Seychelles. Der står det masse om øya!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå